Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Σημείο κλειδί του AK 550 είναι το αλουμινένιο διαιρούμενο πλαίσιο, αλλά δεν έχει δοθεί βαρύτητα μόνο στη διατήρηση του βάρους χαμηλά, αλλά και στην σωστή κατανομή του με στόχο τη βελτιωμένη συμπεριφορά. Σε αυτό συμβάλει και η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση των κυλίνδρων του μοτέρ με αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή βάρους 50 -  50 στο εμπρός και πίσω μέρος. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω οριζόντια τοποθετημένο, ενώ το ψαλίδι είναι και αυτό κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




    Στα φρένα δεν έχουμε αλλαγές από πλευράς υλικού. Δυο δίσκοι 270 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλ. πίσω συνεχίζουν να φροντίζουν για την επιβράδυνση των 223 κιλών (στεγνό) του AK 550 Premium. Η μεγάλη αλλαγή όμως, μας έρχεται στο κομμάτι του ABS, καθώς είναι το πρώτο scooter παγκοσμίως που εφοδιάζεται με Cornering ABS (Advanced Intelligent Braking System) της Bosch. Αυτό επιτρέπει στο scooter να διατηρήσει την τροχιά του όταν φρενάρεις δυνατά υπό κλίση μέσα στη στροφή. Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί τις δύο εκδόσεις του ΑΚ 550 είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, καθώς το Premium φοράει Dunlop Sportmax GPR-100 σε διαστάσεις 120/70-15 και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Σελίδα 1Αποστολή Πορτογαλία: Kymco AK 550 Premium & CV3
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Πρώτη επαφή
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Σελίδα 9Kymco CV3

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400