Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Ο στόχος κατά τον σχεδιασμό της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν ξεκάθαρος. Οι άνθρωποι της Kymco ήθελαν να μπορεί το ΑΚ να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με άνεση και ευκολία, χωρίς όμως να χάσει τον δυναμισμό και τη sport συμπεριφορά που το καθιέρωσαν. Η σέλα μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται λίγο «φτωχή» από πλευράς αφρώδους υλικού, όμως τα φαινόμενα απατούν, καθώς ακόμα και μετά από 2 ώρες οδήγησης δεν νοιώσαμε καθόλου κούραση. Επίσης, στο εμπρός μέρος στενεύει αρκετά, οπότε ακόμα και μετρίου αναστήματος αναβάτες πατούν με ασφάλεια τα πόδια στο έδαφος. Το μαξιλαράκι πλάτης προσφέρει έξτρα στήριξη στη μέση σου και ρυθμίζεται σε θέσεις, ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου, ενώ οι κεκλιμένες πλατφόρμες είναι must σε GT scooter και σου επιτρέπουν να απλώσεις τα πόδια για μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι. Ευρύχωρο είναι και το κομμάτι της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές και δεν θα παραπονεθεί στις μεγάλες αποστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Η ζελατίνα του Premium είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 85 χιλιοστών και έχει συνολικά μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση την «απλή» έκδοση για βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης καθώς έχουμε ακόμα θερμαινόμενα γκριπ σε 3 επίπεδα, χειρόφρενο, ρυθμιζόμενες μανέτες, αλάρμ, keyless σύστημα εκκίνησης, κεντρικό και πλαϊνό σταντ. Δεν έχουμε αλλαγές σε επίπεδο αποθηκευτικών χώρων, καθώς κάτω από τη σέλα χωράει με ευκολία ένα full face κράνος, ενώ υπάρχουν και ένα ντουλαπάκι στην δεξιά πλευρά στην ποδιά με θύρα USB, καθώς αριστερά έχει μεταφερθεί η μπαταρία. Ίδιος έχει παραμείνει και ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων με τις 3 ψηφιακές οθόνες για να μη σου λείψει καμιά πληροφορία. Στη δεξιά έχουμε ταχύμετρο, θερμοκρασία ψυκτικού και στάθμη βενζίνης, ενώ αριστερά είναι το στροφόμετρο, ο υπολογιστής ταξιδιού, το βολτόμετρο και η πίεση των ελαστικών. Η κεντρική στρογγυλή οθόνη φιλοξενεί το σύστημα διασύνδεσης Noodoe και δίνει διάφορες δυνατότητες απεικόνισης και εξατομίκευσης.   

Σελίδα 1Αποστολή Πορτογαλία: Kymco AK 550 Premium & CV3
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Πρώτη επαφή
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Kymco CV3

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400