Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
  • Κινητήρας – Ηλεκτρονικά

Κινητήρας – Ηλεκτρονικά

Δεν υπάρχει GS χωρίς Boxer και η BMW αποφάσισε να τον αναβαθμίσει αλλάζοντας τα πάντα εκτός από τα σώματα ψεκασμού. Έτσι έχουμε επανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής στις κυλινδροκεφαλές με διαστάσεις 44 mm αντί 40 mm στην πλευρά εισόδου και 35,6 mm αντί 34 mm στην πλευρά εξόδου και νέα μπεκ ψεκασμού. Η χωρητικότητα του κινητήρα ανέβηκε από τα 1.254 στα 1.300κ.εκ. με διάμετρο κυλίνδρων 106,5mm και διαδρομή πιστονιών 73mm. Η απόδοση φτάνει τους 145 ίππους στις 7.750σαλ με τη ροπή των 15,2 kg-m να κορυφώνεται στις 6.500σαλ, κάτι που σημαίνει σχεδόν 10 ίππους παραπάνω από το 1250. Για να το καταφέρουν αυτό, οι μηχανικοί της BMW αύξησαν τη σχέση συμπίεσης από 12,5:1 σε 13,3:1, ενώ υπάρχει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων που αλλάζει την εισαγωγή ανάλογα με τις στροφές και το βάρος.



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αύξησε την ισχύ του BMW R 1300 GS με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Η σημαντικότερη όμως αλλαγή αφορά το εξατάχυτο κιβώτιο το οποίο είναι πλέον τοποθετημένο κάτω από τον στρόφαλο και όχι πίσω του, με αποτέλεσμα τη μείωση του μήκους και του βάρους του κινητήρα. Χάρη στη νέα πιο compact διάταξη του μοτέρ, εξοικονομήθηκε χώρος για τοποθέτηση μακρύτερου ψαλιδιού, κατασκευάστηκε νέα εξάτμιση με κοντό τελικό και αναθεωρήθηκε το σύστημα Paralever της πίσω ανάρτησης, ενώ το συνολικό βάρος μοτέρ-σασμάν μειώθηκε κατά 6,5 κιλά. Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχουν 4 riding modes (Eco, Rain, Road, Enduro) τα οποία μεταβάλλουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, ενώ η νέα τεχνολογική προσθήκη αφορά το σύστημα ACC ραντάρ με προειδοποίηση σύγκρουσης (FCW) και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (SWW). Το ραντάρ συνδέεται με το cruise control (DCC) και αυξομειώνει την επιλεγμένη ταχύτητα ανάλογα με την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ εμφανίζει προειδοποιητικά σήματα τυφλού σημείου στους καθρέπτες σε περίπτωση που πλησιάζει όχημα στα πλάγια. Φυσικά μπορείς να το απενεργοποιήσεις, χάνοντας όμως τα όποια προτερήματα σου προσφέρει. Το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι υπερπλήρες και διαθέτει επίσης, MSR για έλεγχο της ροπής στον πίσω τροχό, traction control (DTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης και υποβοήθηση φρεναρίσματος (DBC) που μειώνει τη ροπή του κινητήρα και αυξάνει την πίεση του πίσω φρένου σε απότομη επιβράδυνση. 


 
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,76
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,7
0 - 160 (δευτερόλεπτα) 6,95
0 - 200 (δευτερόλεπτα) 11,4
60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3,5
60 - 160 (δευτερόλεπτα) 4,83
100 - 0 (μέτρα) 38,94
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,9

Σελίδα 1BMW R 1300 GS- Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά