Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις

    Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις

    Το πλαίσιο του νέου BMW R 1300 GS είναι πλήρως ανασχεδιασμένο σε σχέση με τους προκατόχους του. Συνεχίζει να είναι μεταλλικό αλλά πλέον η κόλλησή του γίνεται με λέιζερ, ενώ το υποπλαίσιο έγινε αλουμινένιο, ξεφεύγοντας από την λογική των ατσάλινων σωληνωτών υποπλαισίων που υπήρχε στις προηγούμενες γενιές. Έτσι το πλαίσιο είναι αρκετά λεπτότερο και ελαφρύτερο για υψηλότερη ακαμψία και σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα που αποτελεί ενεργό μέρος του, εξασφαλίζει καλύτερο κέντρο βάρους. Μεγάλη αλλαγή έχουμε και στον τομέα των αναρτήσεων, όπου το ούτως ή άλλως πρωτοποριακό σύστημα Telelever της BMW περνάει σε μια νέα εποχή. Τα δύο σινεμπλόκ αποχωρούν και τη θέση τους παίρνει μια μεταλλική εύκαμπτη πλάκα, η οποία μειώνει την τριβή, καθώς το όλο σύστημα κινείται και έχει καλύτερη ανταπόκριση αλλά και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη. Όμως το πιο βασικό – και αυτό που αποτελεί την πραγματική «επανάσταση» - είναι το γεγονός ότι η BMW προσέθεσε ένα δεύτερο, μικρότερο ελατήριο, το οποίο επιτρέπει ουσιαστικά την πλήρη εναλλαγή ανάμεσα στη λειτουργία Comfort και στη λειτουργία Dynamic. Πριν, η αλλαγή του σετ απ της ανάρτησης αφορούσε μόνο την ίδια, ενώ πλέον το πλαίσιο είναι ενεργό μέρος της ίδιας της ανάρτησης με δύο διαφορετικά ελατήρια,  ένα για την Comfort και ένα για την Dynamic.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Πίσω, το σύστημα Paralever έγινε και αυτό πιο σφικτό, για να επιτευχθεί υψηλότερος βαθμός πρόσφυσης. Η διαδρομή των αναρτήσεων είναι 190mm μπροστά και 200mm πίσω, αυξάνοντας την καταλληλότητα της 1300 GS στο χώμα. Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει η Brembo με δύο δίσκους των 310mm και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο 285mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, παρουσία του Cornering ABS, ενώ χάρη στο Integral ABS Pro, το φρένο ενεργοποιείται και στους δύο τροχούς, ακόμα και αν ο αναβάτης πατήσει μόνο την μανέτα του μπροστινού. Η νέα BMW R 1300 GS είναι ελαφρύτερη, με γεμάτο το 19λιτρο ρεζερβουάρ (αντί για 20 λίτρα) και τον βασικό εξοπλισμό, η ζυγαριά σταματά στα 237 κιλά. Συνολικά "έχασε" 12 κιλά, μέσω της αφαίρεσης κάποιων αξεσουάρ όπως το κεντρικό σταντ από τον στάνταρ εξοπλισμό, το μικρότερο ρεζερβουάρ, τη νέα διάταξη του κινητήρα και τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου. Οι ζάντες είναι 19 και 17 ιντσών με τα ελαστικά  που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 120/70 και 170/60 αντίστοιχα. 

    Σελίδα 1BMW R 1300 GS- Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά