Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία
  • Aνεση  - Εργονομία

Aνεση - Εργονομία

Η γνωστή εργονομία των GS που είναι συνυφασμένη με την άνεση είναι και εδώ παρούσα με το R 1300 να παρέχει μια ξεκούραστη θέση οδήγησης που σε βάζει μέσα στη μοτοσυκλέτα με όρθια τοποθέτηση του κορμού, ιδανική απόσταση των χεριών από το φαρδύ τιμόνι και σωστές γωνίες των ποδιών. Η σέλα -με ύψος στα 850 χιλιοστά- δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος ακόμα και σε μέτρια αναστήματα, ενώ είναι πλουσιοπάροχη σε χώρους και αφρώδες υλικό μετατρέποντας την παραμονή πάνω της σε ευχάριστη διαδικασία ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση. Έχει θερμαινόμενη λειτουργία με ξεχωριστό κουμπί απομόνωσης για οδηγό και συνεπιβάτη και σε συνδυασμό με τις θερμαινόμενες χειρολαβές προσφέρουν θαλπωρή τις κρύες μέρες του χειμώνα. Αέρας ανανέωσης φύσηξε και στο κομμάτι του εξοπλισμού με τη ζελατίνα να είναι πλέον ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη παρέχοντας σωστή ανεμοκάλυψη, χωρίς να εμποδίζει την όρθια οδήγηση στο χώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




H έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών παρέχει κάθε είδους πληροφορία σχετικά με την κατάσταση της μοτοσυκλέτας, ενώ με τη συνδρομή του Motorrad Connectivity, αλληλοεπιδρά μέσω Bluetooth με το κινητό για διαχείριση μουσικής, κλήσεων και πλοήγησης. Για τις ανάγκες του νέου R 1300 GS δανείζεται και το προφίλ απεικόνισης με τη γωνία κλίσης, το ποσοστό παρέμβασης του traction και τις δυνάμεις επιτάχυνσης και επιβράδυνσης που συναντάμε στο S 1000 XR και στα S 1000 R / RR. Η BMW αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο πρόσβασης στο μενού ρυθμίσεων της. Έτσι μπορεί να διατηρείται το περιστροφικό δαχτυλίδι, αλλά η εισαγωγή σε αυτό  γίνεται πλέον από ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού, ενώ υπεύθυνος για τις επιθυμητές αλλαγές  στα εκάστοτε υπομενού είναι ο διακόπτης πάνω-κάτω , αυτός που κάποτε ρύθμιζε το set-up των αναρτήσεων. Η σκέψη γύρω από τις αλλαγές αυτές είναι η αμεσότερη και ευκολότερη αλλαγή των ρυθμίσεων από τον οδηγό, αν και στην πράξη απαιτεί εξοικείωση μέχρι να εγκλιματιστείς πλήρως. Στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ και κοντά στο τιμόνι βρίσκεται ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα και ψιλά για τα διόδια, το οποίο διαθέτει θύρα USB για φόρτιση συσκευών αλλά δεν μένει ανοιχτό και θα χρειαστεί να απασχολήσεις και τα δύο χέρια όταν  το χρησιμοποιείς. Μια επιπλέον θύρα 12 volt βρίσκεται δεξιά της οθόνης. Το R 1300 GS διαθέτει keyless σύστημα εκκίνησης, ενώ την πρακτικότητα εκτοξεύουν οι βάσεις των βαλιτσών που διαθέτουν μαγνητικούς συνδέσμους με ηλεκτρικές διεπαφές για παροχή ρεύματος.

Σελίδα 1BMW R 1300 GS- Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά