Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 2K Boxer, Υ-E/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  1.300
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 106,5 Χ 73
    Συμπίεση (:1) 13,3
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  145/7.750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  15,2/6.500
    Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  19
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 6,9
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  "Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ενεργό μέρος "
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τelelever, Dynamic ESA
    Διαδρομή (χλστ.)  190
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Paralever, Dunamic ESA
    Διαδρομή (χλστ.)  200
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/285, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-19
    Ελαστικό Π 170/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2.215
    Πλάτος (χλστ.) 1000
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.518
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850
    Βάρος (κιλά)  237
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

    Σελίδα 1BMW R 1300 GS- Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά