Η
Gemini Motors κάνει την εμφάνισή
της στην ελληνική αγορά παρουσιάζοντας μια σειρά ξεχωριστών μοντέλων, που έχουν
σαν σκοπό να καλύψουν με τον καλύτερο τρόπο την μετακίνηση του αναβάτη με
απόλυτα οικονομικό τρόπο και χωρίς συμβιβασμούς σε τομείς όπως η ποιότητα και η
άνεση. Τα προϊόντα της νέας αυτής δυναμικής εταιρίας αναπτύσσονται με βάση
τρεις άξονες:
• Την καλύτερη δυνατή ποιότητα σε
προσιτή τιμή
• Την άρτια τεχνική εξυπηρέτηση
• Την επάρκεια ανταλλακτικών
Τη
διάθεση και υποστήριξη των προϊόντων της Gemini
Motors ανέλαβε η Moto Trend
S.A., εταιρία που
ιδρύθηκε από ανθρώπους με βαθιά γνώση και εμπειρία της ελληνικής αγοράς.
Βασικές αρχές της επιτυχημένης πορείας της είναι η προσήλωση στην ικανοποίηση του
πελάτη και η υποστήριξη μετά την πώληση των προϊόντων που διαθέτει,
διασφαλίζοντας έτσι την αξία αυτών. Όλα τα προϊόντα της Gemini
Motors είναι εγκεκριμένα για κυκλοφορία από ευρωπαϊκούς
οργανισμούς και προσφέρονται με διετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Προς το παρόν
διατίθενται τέσσερα μοντέλα και σε τιμές πρόκληση (από 800 έως 1.500 ευρώ), ενώ
η γκάμα θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες δελεαστικές προτάσεις!
Gemini Eivissa 150 |
|
Τιμή: 1.545 ευρώ |
|
| |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, A/Ψ, 2Β, 1ΕΕΚ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
149,6 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ). |
57,4 x 57,8 |
Συμπίεση
(:1) |
9,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,1/6.000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ 24 χλστ. |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,7 |
Βάρος (κενό) |
102 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
90 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 31 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε |
Δίσκος 185 χλστ., 2Ε |
Φρένα Π |
Ταμπούρο 140 χλστ. |
|
|
Τροχοί-ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-12" |
Ελαστικό Π |
120/70-12" |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος
x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
1900
x 680 x 1125 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.320 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
680 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr