net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Καλαίσθητα τα όργανα, με ένα αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη.

Όμορφη, σε ρετρό απόχρωση η σέλα, άνετη για 2 άτομα, αρκεί να μην είναι πολύ μεγαλόσωμα.

Φοβερό το πίσω φωτιστικό σώμα, με LED λάμπες. LED είναι και τα φλας, εμπρός-πίσω.

Εργονομία/ Χώροι: Υψηλό επίπεδο εξοπλισμού

Το Eivissa έχει μίζα, έχει όμως και μανιβέλα –γεγονός που ανεβάζει τη χρηστικότητα του scooter, καθώς δεν φοβάστε τι θα γίνει αν μείνετε ποτέ από μπαταρία-, έχει μονό, έχει και διπλό σταντ! Το μονό σταντ κρατάει το Eivissa σε σωστή γωνία, ενώ διαθέτει και κύκλωμα ασφαλείας που σβήνει τον κινητήρα, όταν κατεβάσετε το σταντ. Ταυτόχρονα, θα ανεβάσετε το ελαφρύ scooter πολύ εύκολα και στο διπλό σταντ, ανεξαρτήτως των κιλών και της σωματικής σας δύναμης


Η σέλα, που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη παρακαλώ, είναι ευχάριστη στο μάτι, με όμορφο καφέ χρώμα, ενώ όμορφοι είναι και οι γυαλισμένοι καθρέπτες που δεν θολώνουν πουθενά (ανυπαρξία κραδασμών), αν και το είδωλο που προσφέρουν είναι σχετικά μικρό. Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει το γνωστό σύστημα επιπρόσθετης ασφάλειας από κλοπή που διαθέτουν κάποια scooter, όπου κλείνετε με κουμπί την οπή του διακόπτη, και ανοίγετε ξανά την πρόσβαση σε αυτόν με το πίσω μέρος του κλειδιού. 

Το Eivissa έχει μια πολύ φαρδιά ποδιά για να βάλεις πράγματα, γαντζάκι για να κρεμάς τσάντες, σέλα κάτω από την οποία χωράει ένα jet κράνος, κι ένα μικρό ντουλαπάκι μπροστά με δύο θήκες, που κλειδώνει μεν, δεν χωράει πολλά πράγματα δε –δεν χωράει για παράδειγμα ένα μικρό μπουκαλάκι νερού, και έχει και μερικούς τζόγους (το μοναδικό μέρος του scooter που βρήκαμε τζόγους). Αυτό όμως το ντουλαπάκι κρύβει ένα μυστικό. Το μυστικό είναι ένα κουμπάκι, το οποίο αλλάζει τις ενδείξεις των οργάνων, και αποτελεί ταυτόχρονα αισθητικό μπόνους, και χρηστικό φάουλ. 

Στον τομέα της αισθητικής, η έλλειψη κουμπιών από τα όργανα συνεισφέρει στην ανάδειξη του σχεδιασμού τους, όμως χρηστικά, για να αλλάξεις την ώρα, ή για να μηδενίσεις τον μερικό χιλιομετρητή, πρέπει να μπεις σε μια ιδιαίτερα κουραστική διαδικασία. Βάζεις το κλειδί στο ντουλαπάκι και το ανοίγεις, κατόπιν βγάζεις το κλειδί και το βάζεις στον κεντρικό διακόπτη. Γυρίζεις το κλειδί και βλέπεις τις ενδείξεις στην ψηφιακή οθόνη, μηδενίζεις τον χιλιομετρητή, και βγάζεις το κλειδί. Το βάζεις και πάλι στο ντουλαπάκι, κλειδώνεις, βγάζεις το κλειδί και το βάζεις για μία ακόμη φορά στον κεντρικό διακόπτη. Πλέον είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Ουφ. Περνώντας στο στρογγυλό όργανο, αυτό αποτελείται από δύο ημικύκλια. Στο πάνω ημικύκλιο έχουμε τις αναλογικές ενδείξεις του στροφόμετρου, που δείχνει μέχρι 12.000 στροφές, έχοντας κόκκινο στις 8 –αρκετά νωρίς. Και στο κάτω, υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη με αρκετές ενδείξεις. Κοντέρ, ρολόι, στάθμη βενζίνης (προσοχή όταν αρχίσουν οι μπάρες να αναβοσβήνουν, είστε έτοιμοι να μείνετε, ενώ σημειώστε πως δεν υπάρχει λυχνία ρεζέρβας, κι εγώ που δεν το είδα έμεινα από βενζίνη), ολικός και μερικός χιλιομετρητής, ενώ δεν διαθέτει ένδειξη θερμοκρασίας, έχοντας αντίθετα βολτόμετρο μπαταρίας. Οι διακόπτες είναι καλαίσθητοι, υπάρχει αλάρμ, ενώ η κόρνα είναι ιδιαίτερα ασθενική σε ήχο. 

Τα φώτα του Eivissa δεν είναι συνέχεια ανοιχτά, και μπορείτε να τα σβήσετε. Εμείς σας προτείνουμε να τα αφήσετε μόνιμα στο on, για να γίνεστε περισσότερο ορατοί και τη μέρα. Σημειώνουμε εδώ και τα καφέ γκριπ, που είναι σε χρωματική αρμονία με τη σέλα. Δεν έχει σχάρα, έχει όμως χειρολαβές συνεπιβάτη. Πανέμορφο είναι το πίσω φωτιστικό σώμα, με τις LED λυχνίες, εκπληκτικές είναι και οι ζάντες του, με τα μπράτσα τους να είναι… γλυπτά έργα τέχνης, ενώ διαθέτουν και χρηστικές βαλβίδες αέρα, με «στραβό» στέλεχος, που κάνει παιχνιδάκι την πλήρωση με αέρα. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεταλλικά και αναδιπλούμενα, ενώ δεν χρειάζεται να βάλεις χέρι για να τα ανοιγοκλείσεις, καθώς όλη η διαδικασία γίνεται εύκολα με το πόδι. 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ