net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δυνατός και σχετικά οικονομικός ο κινητήρας, διαθέτει καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, μίζα και μανιβέλα.

Δισκόφρενο μπροστά, ταμπούρο πίσω. Πανέμορφο το design στις ζάντες του μικρού scooter.

Στο δρόμο: Διασκεδαστικό και σβέλτο

Η μίζα το φέρνει εύκολα στη ζωή, και το καρμπιρατέρ θα κάνει γνωστή την παρουσία του στον κρύο καιρό, αφού κάποια ιδιαίτερα παγωμένα πρωινά ήθελε λίγη βοήθεια με το γκάζι για να πάρει μπροστά, και καλό ζέσταμα μετά. Μόλις οι τροχοί του scooter κυλήσουν στην άσφαλτο, αμέσως εντυπωσιάζεσαι από την έλλειψη βάρους του πανάλαφρου συνόλου. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, και το Eivissa αποδεικνύεται παιχνιδάκι στην καθημερινή αστική μετακίνηση! Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στην επιτάχυνση από στάση, η οποία είναι πολύ καλή, σε βαθμό που να θέλει προσοχή σε γλιστερά οδοστρώματα για να μη σπινάρετε. Το νεύρο του κινητήρα χαρίζει άριστη ενεργητική ασφάλεια στο scooter της Gemini, και θα σας ξελασπώσει σε όλες τις αστικές συνθήκες. 


Κι επειδή δεν μπορεί κανείς εύκολα να έχει τα πάντα, μπορεί το Eivissa να σκίζει στις επιταχύνσεις, όμως δεν τα πηγαίνει το ίδιο καλά στην τελική ταχύτητα, καθώς το κοντέρ θα δείξει εύκολα 85 χλμ/ώρα, και με λίγη ακόμη υπομονή θα αγγίξει και τα 90 χλμ/ώρα. Αστικό όμως το scooter, και στην πόλη σπάνια χρειάζεται κανείς κάτι παραπάνω, αν αποφεύγει δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Στην κατηφόρα θα δείτε και 100 χιλιόμετρα, ενώ προσοχή θέλει ο ιμάντας στο πλύσιμο -αποφύγετε το πλύσιμο με πίεση-, για να μην πάρει νερά και μετά ολισθαίνει, όπως έγινε με εμάς. 

Στα συν του scooter της Gemini, ο διακριτικός θόρυβος μοτέρ και εξάτμισης, η ανυπαρξία κραδασμών και η άνετη σέλα και για τους 2 επιβαίνοντες (οι οποίοι θα πρέπει να είναι μετρίου αναστήματος, λόγω των μικρών διαστάσεων του scooter, καθώς 2 μεγαλόσωμα άτομα θα στριμωχθούν πάνω του), με σωστό αφρώδες. Σε δυνατό φρενάρισμα, οι μανέτες των φρένων θα αγγίξουν τα γκριπ, τερματίζοντας τη διαδρομή τους, ακινητοποιώντας παρόλα αυτά το scooter στην επιθυμητή απόσταση. Η αίσθηση από τα 2 φρένα (δισκόφρενο με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ταμπούρο πίσω, για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά) είναι μέτρια, ενώ τα ελαστικά της CST κρατάνε απρόσμενα καλά, δίχως πολλά γλιστρήματα. Εδώ έρχεται μία ακόμη θετική έκπληξη να γλυκάνει τον αναβάτη, καθώς το Eivissa στρίβει με όλα, με όσα έρχεται, κρατώντας άριστα την επαφή του με την άσφαλτο, επιτυγχάνει εντυπωσιακές κλίσεις με ασφάλεια, και παίρνει με το σπαθί του τα sport εύσημα από τον αναβάτη! Προσοχή θέλει στις λακκούβες και στα σαμάρια, καθώς πέρα από τους μικρούς 12άρηδες τροχούς, το μπροστινό είναι σκληρό, και δεν απορροφά τις μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οπότε καλό είναι να αποφεύγει κανείς τις κακοτοπιές. Σημειώστε πως το πίσω μονό αμορτισέρ δεν ρυθμίζεται, ούτε ως προς την προφόρτιση. 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ