Με νέα σύγχρονα ηλεκτρονικά, ελαφρώς
φρεσκαρισμένη σχεδίαση και πλουσιότερα επίπεδα εξοπλισμού, από τη βασική κιόλας
έκδοση, το ανανεωμένο Tiger 800 έχει προσαρμοστεί πλέον στο πνεύμα των καιρών. Κάθε αλλαγή των
Βρετανών ήταν στοχευμένη και επιτυχημένη με αποτέλεσμα η 3κύλινδρη μοτοσικλέτα
να γίνει ακόμη καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από εκείνη που αντικατέστησε. Για
το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που φέρει η έκδοση Xrx, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρίσματα που έχει
το Tiger, η
τιμή χαρακτηρίζεται ικανοποιητική και βρίσκεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Ο
τελευταίος έχει να αντιμετωπίσει ξανά έναν Τίγρη με ακονισμένα νύχια και δόντια
που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καλύτερο σημείο της ζωής του. Μήπως πρέπει να
αρχίσει να τρέχει;
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3K, Y/Ψ, 12β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
800 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
74x61,94 |
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
94/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,05/7.850 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
213 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι Showa, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Showa, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 308 χλστ., διπίστονες δαγκάνες Nissin, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 255 χλστ., μονόπίστονη δαγκάνα Nissin, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-19΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.215 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810-830 |
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr