Ως μέγεθος το MT-03 δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε σχέση με τα “07” και “09” και, κοιτάζοντάς το, κάποιος θα μπορούσε κάλλιστα να πιστέψει ότι πρόκειται για μια διαφορετική έκδοση του μεσαίου δικύλινδρου naked της Yamaha. Λεπτή αιχμηρή ουρά που ακολουθεί σπορτίφ ανοδική πορεία, μυώδες ρεζερβουάρ, μεγάλοι αεραγωγοί αέρα με τριγωνικό σχήμα. Οπτικά το βάρος έχει συγκεντρωθεί μπροστά κάνοντας την ουρά να φαντάζει ακόμη πιο αθλητική, ενώ μπροστά το φανάρι ξεχωρίζει από τα LED “φρυδάκια” που βρίσκονται πάνω από τον κεντρικό προβολέα, ένα γνώρισμα που χαρακτηρίζει μόνο το “03” σε σχέση με τα υπόλοιπα MT. Σε γενικές γραμμές το MT-03 καταφέρνει να κλέβει τις εντυπώσεις και μοναδική ένσταση που έχουμε όσον αφορά στη σχεδίασή του είναι το συμβατικό εμπρός πιρούνι, αφού ένα ανάποδο θα του έδινε ακόμη περισσότερους πόντους σχεδιαστικά. Ποιοτικά η πρόταση της Yamaha βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το φινίρισμα παρουσιάζεται προσεγμένο σε όλες τις επιφάνειες, μέταλλα και πλαστικά εφαρμόζουν σωστά μεταξύ τους και οι τριγμοί απλά λάμπουν δια της απουσίας τους. Ποιοτική είναι η αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης και από τα σημεία επαφής του με τη μοτοσικλέτα (σέλα, γκριπ, διακόπτες) κάτι που δείχνει πως η Yamaha έδωσε μεγάλη προσοχή στον συγκεκριμένο τομέα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr