To D-Tracker αποτελεί μια πολύ καλή και οικονομική supermotard μικρού κυβισμού, για κατόχους Α2 που θέλουν ακριβώς αυτό, μέσα σε μια «θύελλα» προτάσεων μεγαλύτερης ισχύος και κυβισμού. Παράλληλα, είναι και μία τιμιότατη «commuter» μοτοσυκλέτα για όσους έχουν ακόμη ένα –μεγαλύτερο- μοντέλο στην κατοχή τους. Δυστυχώς, λόγω κυβισμού, το D-Tracker αφήνει εκτός κοινού του, τους κατόχους Α1: θα μπορούσε να αποτελεί μια πραγματικά άριστη επιλογή για αυτούς. Παρά αυτό το γεγονός όμως, είναι συνολικά μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις προσδοκίες. Αν σας αρέσει, «προχωρήστε άφοβα!»
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ 2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
144 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58Χ54.5 |
Συμπίεση
(:1) |
9.5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1.2/6.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6.9 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
2.8 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
120 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι, 35 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300. 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-17’’ |
Ελαστικό
Π |
120/70-17’’ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.030 |
Πλάτος (χλστ.) |
960 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
840 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr