Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
  • Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
  • Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
  • Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
  • Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα

Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα

750 F1 Montjuich: μία από τις 200 που κατασκευάστηκαν
Εξαιρετικά θορυβώδη την χαρακτηρίζει η Bonhams
Με 6.134 χλμ και πλήρως λειτουργική παρά τα 34 χρόνια ακινησίας

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!

750 F1 Montjuich: μία από τις 200 που κατασκευάστηκαν

Μία από τις μόλις 200 Ducati 750 F1 Montjurich που κατασκευάστηκαν, βγήκε "στο σφυρί". Οι μοτοσυκλέτες αυτές αποτελούσαν αντίγραφα των αγωνιστικών της εταιρείας, ενώ η Ducati μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες replicas με την τελευταία να είναι η Panigale V4 Superleggera, με τα εξαιρετικά εξωτικά υλικά κατασκευής και τις απόκοσμες επιδόσεις. Το συγκεκριμένο μοντέλο όμως αποτελεί ένα από τα λιγότερο γνωστά και ίσως αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η τιμή της ξεκινάει σχετικά χαμηλά. Είναι μία χειροποίητη αγωνιστική Replica, που κατασκευάστηκε για τον εορτασμό των θριάμβων της ιταλικής μάρκας στους αγώνες αντοχής. Μαζί με την Montjuich, η οποία πήρε το όνομά της από την πίστα-δρόμου της Βαρκελώνης στην Ισπανία, η εταιρεία κατασκεύασε και τις Santamonica και Laguna Seca.
 

Εξαιρετικά θορυβώδη την χαρακτηρίζει η Bonhams

Από τις 200 Montjuich που κατασκευάστηκαν, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι 38 χρόνια αργότερα δεν είναι όλες "εν ζωή" και αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο αποτελεί ένα κομμάτι ιστορίας που έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση και είναι εξαιρετικά σπάνιο. Οι μετατροπές του κινητήρα της περιλαμβάνουν, ανασχεδιασμένα καπάκια κινητήρα, ένα πιο ανθεκτικό κιβώτιο ταχυτήτων, μεγαλύτερες εισαγωγές και καρμπυρατέρ και εκκεντροφόρους με πιο επιθετικό προφίλ. Φυσικά αποκτά αγωνιστική εξάτμιση και πιο συγκεκριμένα της Verlicchi, η οποία σύμφωνα με την Bonhams είναι απίστευτα θορυβώδης. Η Ducati έχει επίσης προσθέσει ένα αλουμινένιο ψαλίδι, 16άρες ζάντες από ένα κράμα μαγνησίου και αλουμινίου, τεραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός και ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ Marzocchi πίσω. Με άλλα λόγια αποτελούσε ένα πραγματικό "όπλο" για την πίστα στην εποχή του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 6.134 χλμ και πλήρως λειτουργική παρά τα 34 χρόνια ακινησίας

Το συγκεκριμένο έχει διανύσει μόλις 6.134 χιλιόμετρα παρά το γεγονός ότι κατασκευάστηκε πίσω στο 1986 και έβγαλε άδεια κυκλοφορίας το 1990 στο Ηνωμένο Βασίλειο αφού εισάχθηκε. Η τελευταία φορά που πέρασε από έλεγχο αντίστοιχο του ΚΤΕΟ που έχουμε στην Ελλάδα και ονομάζεται MOT στο Ηνωμένο Βασίλειο, ήταν το 1990 ενώ σε ευχάριστα νέα η Bonhams αναφέρει ότι είναι πλήρως λειτουργική με τον κινητήρα να παίρνει μπροστά και το κιβώτιο να μην έχει προβλήματα. Δημοπρατήθηκε στην τιμή των 21.500 ευρώ, μία πολύ λογική τιμή για την σπανιότητα και την κατάσταση του μοντέλου. Είναι μάλιστα πολύ πιθανό εάν ο νέος ιδιοκτήτης της, την κρατήσει σε άριστη λειτουργική και εξωτερική κατάσταση χωρίς να της "βάλει" πολλά χιλιόμετρα, να αξίζει υπερδιπλάσιο ποσό σε μερικά χρόνια.