+: Σχεδίαση, κινητήρας, συμπεριφορά
-: Χαμηλή ζελατίνα
Τιμή: 5.490 ευρώ (βασική έκδοση), 5.590 ευρώ (30TH Anniversary), 5.890 ευρώ (ABS), 5.990 ευρώ (ABS, 30TH Anniversary)
Το Ninja 300 είναι μια καλύτερη μοτοσικλέτα από το μοντέλο που αντικατέστησε . Σχεδόν τα πάντα πάνω του έχουν αναβαθμιστεί και η εντυπωσιακή σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στο ΖΧ-10 είναι το πρώτο πράγμα που θα κεντρίσει τον παρατηρητή και σίγουρα όχι το τελευταίο. Όπως και το προκάτοχο μοντέλο, μέσα στην πόλη το μικρό Ninja είναι άριστο. Δεν κουράζει με το βάρος του, το τιμόνι του κόβει πολύ και, ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τις 7.000 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείτε σβέλτα. Παράλληλα ο συμπλέκτης της μοτοσικλέτας είναι ανάλαφρος και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσετε πολλές ώρες πάνω στη σέλα του και μέσα στην πόλη για να νιώσετε το χέρι σας να κουράζεται. Στην εθνική, το Ninja είναι απόλυτα σταθερό με τη ζελατίνα να προσφέρει μέτρια προστασία ωστόσο τα πλαϊνά πλαστικά του φέρινγκ καλύπτουν ικανοποιητικά τα πόδια. Οι αναρτήσεις, χάρη στις νέες ρυθμίσεις, απορροφούν αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τους λιγότερους κραδασμούς από το μοτέρ, συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κύλισης. Συμβάλλουν επίσης και στις πολύ καλή συμπεριφορά του Ninja στις στροφές όπου θα καταφέρει να κινηθεί γρήγορα και προοδευτικά αλλάζοντας γρήγορα κατεύθυνση. Το μόνο σημείο που δέχεται κριτικής είναι η απόδοση των φρένων με ταχύτητες κοντά στη τελική. Σε φυσιολογικές ταχύτητες πάντως ικανοποιούν με το ABS να λειτουργεί σωστά σε γυαλισμένο οδόστρωμα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr