Aνεση - εργονομία
Aνεση - εργονομία
Aνεση - εργονομία
Aνεση - εργονομία
Aνεση - εργονομία
  • Aνεση - εργονομία
  • Aνεση - εργονομία
  • Aνεση - εργονομία
  • Aνεση - εργονομία
  • Aνεση - εργονομία

Aνεση - εργονομία

Η θέση οδήγησης της Voge R125 βάζει τον αναβάτη σε όρθια προς ελαφριά κλίση προς τα εμπρός (ανάλογα το ύψος του), με τις γωνίες σε χέρια και πόδια να μην είναι «περίεργες» ή κουραστικές. Βέβαια στην αρχή θα νιώσει ότι κάθεται πολύ κοντά στο τιμόνι, αλλά σύντομα θα το συνηθίσει και θα δει ότι είναι στην ιδανική απόσταση για να «ρουφήξει» όλες τις συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει το μοντέλο. Η σέλα είναι στα 790 εκατοστά, κάνοντας το Voge προσβάσιμο ακόμα και σε βραχύσωμους ανθρώπους που θα πατήσουν με άνεση όλο το πέλμα στο φανάρι, ενώ το υλικό γεμίσματος δεν εντυπωσιάζει , αφού θα λέγαμε ότι δίνει μια πιο σκληρή αίσθηση από όσα θα θέλαμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ο συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί μιας και το τμήμα που του αναλογεί είναι αρκετά μικρό, με την κατάσταση να σώζεται από τις δυο χειρολαβές που υπάρχουν εκατέρωθεν και τα ικανοποιητικά σε μέγεθος μαρσπιέ. Η LCD οθόνη του πίνακα οργάνων είναι ευκρινής και προσφέρει αρκετές πληροφορίες στον αναβάτη, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, βολτόμετρο, στάθμη καυσίμου, ρολόι, θερμοκρασία ψυκτικού, σχέση κιβωτίου και μέση κατανάλωση, ενώ τον ενημερώνει αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύστημα ABS. Ακριβώς από κάτω υπάρχει μια θύρα USB που βολεύει απίστευτα αν ο κάτοχος της R125 θέλει να τοποθετήσει βάση κινητού.

Σελίδα 1Test Voge R125: Σε τέτοια τιμή και εξοπλισμό χτυπάει στα ίσια τα παπιά
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.