Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα

    Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα

    Για να πετύχει την κατάλληλη στιβαρότητα και ακαμψία χωρίς να αυξηθεί υπερβολικά το βάρος, η Voge κατασκεύασε την R125 πάνω σε ένα  ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου  χωροδικτύωμα που του έδωσε και μια επιθετική εμφάνιση, ενώ όλη η διαδικασία κοπής και συναρμολόγησης έχει γίνει με τη χρήση τελευταίας τεχνολογίας μηχανημάτων.


    Στο τομέα της ανάρτησης συναντάμε μπροστά ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών και πίσω ένα μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται στην προφόρτιση και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ το φρενάρισμα έχουν αναλάβει δυο ευμεγέθη δισκόφρενα που διαθέτουν σύστημα ABS. Τέλος τα ελαστικά που τυλίγουν τις 17αρες ζάντες έχουν διάσταση 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Test Voge R125: Σε τέτοια τιμή και εξοπλισμό χτυπάει στα ίσια τα παπιά
    Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
    Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.