Η BMW ετοιμάζει μια σημαντική ανανέωση του θρυλικού GS, πιθανότατα και με αύξηση κυβισμού αλλά και σχεδιαστική μεταμόρφωση. Κάποια σενάρια πιθανολογούν ότι δεν είναι μόνο αυτές οι αλλαγές που θα δούμε.
Πατέντα για συστήματα «ενεργής αεροδυναμικής υποβοήθησης»
Σύμφωνα με σχέδια που κυκλοφόρησαν στα παγκόσμια ειδικά μέσα ενημέρωσης, η BMW εργάζεται σε ένα σύστημα αεροδυναμικών βοηθημάτων, το οποίο δεν θα είναι σταθερό (δηλαδή π.χ. αεροδυναμικά πτερύγια), αλλά δυναμικό και προσαρμόσιμο. Στα σχέδια, εμφανίζεται η εφαρμογή του στην γνώριμη σιλουέτα της R-GS. Το σύστημα θα δουλεύει αξιοποιώντας τις ίδιες τις δυνάμεις του αέρα και μερικά ελατήρια, με αποτέλεσμα να προσαρμόζει την κυκλοφορία του αέρα γύρω από την μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το σύστημα θα δουλεύει όχι τόσο για την εξασφάλιση κάθετης δύναμης στον εμπρός τροχό, όσο για την απομάκρυνση του αέρα και της βροχής από τον αναβάτη, καθώς στις πιο μεγάλες ταχύτητες, τα «πτερύγια» θα υποχωρούν από την δύναμη του αέρα, μειώνοντας την αντίσταση τους και κατά συνέπεια, της δυνάμεις που ασκούν στην μοτοσυκλέτα.
Αν βασιστούμε σε πολλαπλές πηγές ανά τον κόσμο, η BMW ετοιμάζει την νέα R1300GS, η οποία θα έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Αν και η εταιρεία δεν το αναφέρει ρητά, δεν αποκλείεται κάποια από τις εκδόσεις της νέας GS, να «φορέσει» το νέο σύστημα. Εννοείται ότι η BMW μπορεί να το τοποθετήσει σε οποιοδήποτε μοντέλο της πέρα από το GS, οπότε μείνετε συντονισμένοι για να δούμε, τι μας επιφυλάσσουν οι Βαυαροί.