net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με «άγριες» διαθέσεις το νέο ιταλικό supermoto!

Την ευκαιρία να θαυμάσουμε από κοντά το νέο Ιταλικό «μεγάλο» Supermoto είχαμε στην πρόσφατη έκθεση μοτοσικλέτας στο Ελληνικό. To Dorsoduro βασίζεται στο street Shιver καθώς δανείζεται από αυτό τον κινητήρα και το πλαίσιο, ακολουθεί όμως μία διαφορετική φιλοσοφία «στησίματος».

 
Γέφυρα ανάμεσα στα μονοκύλινδρα των 650κ.εκ. και στα δικύλινδρα Supermoto του λίτρου φιλοδοξεί να αποτελέσει το νέο Dorsoduro των 750κ.εκ., δελεάζοντας τους αναβάτες και των δύο κατηγοριών.

«Καρδιά» του Dorsoduro αποτελεί ο γνώριμος από το Shiver κινητήρας των 750 κ.εκ., ο οποίος και σε αυτή την περίπτωση τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού με ακρίβεια, χάριν στο “ride by wire” σύστημα, που ελέγχει τις παραμέτρους στο άνοιγμα του γκαζιού.

Από το Shiver προέρχεται και το πλαίσιο, το οποίο βασίζεται στην τεχνογνωσία της Aprilia που εφαρμόζεται στα αγωνιστικά SXV. Αποτελείται από δύο μέρη, ατσάλινο χωροδικτύωμα για την σύνδεση του λαιμού και για το υποπλαίσιο και στην συνέχεια σύνδεση αυτών σε ένα «κομβικό» αλουμινένιο τμήμα που στηρίζει επίσης και το κινητήρα.

Το ψαλίδι διαφοροποιείται σε σχέση με αυτό του «αδερφού» street μοντέλου, παραμένοντας όμως αλουμινένιο και διατηρώντας την έκκεντρη cantilever διάταξη του αμορτισέρ.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 και διαδρομής 167χλστ., ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ το αμορτισέρ στο πίσω μέρος προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης των ίδιων παραμέτρων και έχει διαδρομή 150χλστ.

Δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. συνδυάζονται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες αναλαμβάνοντας την πέδηση στο μπροστινό μέρος και αντιστοίχως πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 240χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Το εξατάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με ένα υδραυλικής ενεργοποίησης συμπλέκτη ο οποίος είναι αυτορυθμιζόμενος, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τις διαδικασίες συντήρησης.

Τέλος, το Dorsoduro φέρει ζάντες αλουμινίου 3.50 Χ 17’’ εμπρός και 6.00 X 17’’ πίσω, στις οποίες εφαρμόζονται ελαστικά διαστάσεων120/70 και 180/55 αντιστοίχως.

Βάση αυτών των στοιχείων και δεδομένης της πολύ καλής οδικής συμπεριφοράς του «αδερφού μοντελου» Shiver , το Dorsoduro προμηνύεται να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στους επαρχιακούς δρόμους και στις ορεινές αναβάσεις, γεγονός που αυξάνει την ανυπομονεσία μας, μέχρι την δοκιμή του.

Αν και ακόμα δεν έχε καθοριστεί με ακρίβεια, το Dorsoduro αναμένετε να κοστίζει κοντά στα 9.000€, ενώ η διάθεση του θα ξεκινήσει στην χώρα μας στα τέλη του Απριλίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Δικύλινδρος σε V διάταξη με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Χωρητικότητα: 749,9 (κ.εκ.)
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός Ψεκασμός, ride by wire σύστημα γκαζιού.
Ισχύς: 95/ 9.000 (ίπποι/ σ.α.λ.)
Ροπή: 8,25/ 7.000 (kgm/ σ.α.λ.)
Ύψος σέλας: 870 (χλστ.)
Μήκος: 2.216 (χλστ.)
Πλάτος: 870 (χλστ.)
Υψος: 1.180 (χλστ.)
Μεταξόνιο: 1.508 (χλστ.)

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ