net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Aprilia Dorsoduro 750 Factory: Εγγυημένη διασκέδαση

Τα mega (ή maxi αν προτιμάτε) motard αυξάνονται και πληθαίνουν σε βαθμό που συνιστούν πλέον μια ξεχωριστή κατηγορία. Αντιπροσωπευτικός εκπρόσωπος της κατηγορίας αυτής είναι το Dorsoduro 750, που στην έκδοση του Factory, ανεβάζει ακόμη περισσότερο τα επίπεδα του fun στην οδήγηση!

 
H έκδοση Factory, χρησιμοποιεί πολλά από τα επί μέρους στοιχεία του «βασικού» Dorsoduro, διαφοροποιείται όμως από αυτό στα περιφερειακά αλλά και στιλιστικά. Το υβριδικό πλαίσιο, αποτελεί συνδυασμό ατσάλινου χωροδικτυώματος και αλουμινένιων χυτών βάσεων, μια εφαρμογή που προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες και προσδίδει πολύ καλά χαρακτηριστικά ακαμψίας σε συνδυασμό με μικρό βάρος. Ο V2 90 μοιρών κινητήρας των 750 κ.εκ., αποτελεί ένα από τα πιο hi-tech μηχανικά σύνολα της μεσαίας κατηγορίας, φέροντας ride-by-wire γκάζι και προσφέροντας δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών χαρτογραφήσεων. Στη πράξη, το ride-by-wire γκάζι βοηθά τον αναβάτη στο να εκμεταλλεύεται το μέγιστο του κινητήρα ανά πάσα στιγμή, ενώ οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις, προσαρμόζουν την απόδοση του μηχανικού συνόλου αναλόγως των συνθηκών και της…διάθεσης του αναβάτη.

Ο τομέας των περιφερειακών επίσης έχει βελτιωθεί σε σχέση με το απλό Dorsoduro. Συγκεκριμένα, στο μπροστινό σύστημα συναντάμε ένα USD πιρούνι διαμέτρου 43χλστ. ρυθμιζόμενο ως προς τη προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320χλστ., που συνεργάζονται με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της brembo. Στο πίσω μέρος, η ανάρτηση αποτελείται από αλουμινένιο ψαλίδι και μονό, πλήρως ρυθμιζόμενο piggy-back αμορτισέρ, ενώ στα φρένα συναντάμε μονό δίσκο διαμέτρου 240χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Σε ότι αφορά στα στιλιστικά στοιχεία, το Dorsoduro Factory φέρει μπροστινό φτερό, αεραγωγούς και κάλυμμα κεντρικής κλειδαριάς από ανθρακονήματα, ενώ διαφοροποιείται επίσης και από το βαμμένο σε κόκκινο χρώμα πλαίσιο που τονίζει τον sport προσανατολισμό του. Αξίζει επίσης να αναφερθούν το oversize αλουμινένιο τιμόνι και ο αυτορυθμιζόμενος υδραυλικός συμπλέκτης, που προσφέρει ακρίβεια στο χειρισμό και απαλλάσσει από την διαδικασία της συντήρησης.

Το Dorsoduro 750 Factory διατίθεται στο δίκτυο συνεργατών Aprilia, στην τιμή των 9.550 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V2 4-χρονος 4-βάλβιδος Ride-by-wire DOHC
Κυβισμός: 750 κ.εκ.
Ισχύς: 90,2 ίπποι / 8.750 σ.α.λ.
Ροπή: 8,4 Kg-m / 4.500 σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Πλαίσιο: Υβριδικό, αποτελούμενο από ατσάλινο χωροδικτύωμα και χυτές βάσεις αλουμινίου
Ανάρτηση εμπρός: USD τηλεσκοπικό πηρούνι διαμέτρου 43 χλστ.
Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση επαναφοράς
Διαδρομή τροχού: 173 χλστ.
Ανάρτηση πίσω: Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ
Ρύθμισείς: Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεσης επαναφοράς, απόσβεση συμπίεσης
Διαδρομή τροχού: 160 χλστ.
Φρένο εμπρός: 2Δ διαμέτρου 320 χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων
Φρένο πίσω : Δ διαμέτρου 240 χλστ. , δαγκάνα 1 εμβόλου
Ελαστικό εμπρός: 120/70 ZR 17
Ελαστικό πίσω: 180/55 ZR 17
Μήκος: 2.210 χλστ.
Πλάτος: 905 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.505 χλστ.
Βάρος (κενό): 196 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 11.5 λίτρα

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ