Αφού λοιπόν πήραμε μια καλή πρώτη γεύση από το XC με τις off-road ανησυχίες, η συγκεκριμένη φωτογραφία του «αδερφού» μοντέλου με τον ασφάλτινο προσανατολισμό ολοκληρώνει την εικόνα. Εντύπωση αρχικά προκαλεί η «industrial» σχεδίαση με την πληθώρα αιχμών και την ακατέργαστη όψη του συνόλου πλαισίου - υποπλαισίου. Περισσότερο οn και περιστασιακά οff, το Tiger 800 φέρει χυτές ζάντες που πλαισιώνονται από ασφάλτινα ελαστικά, με τον μπροστινό τροχό να έχει διάμετρο 19 ίντσες. Επίσης, σε σχέση με το XC, απουσιάζει το φτεράκι κάτω από τους προβολείς και υπάρχει κανονικό φτερό στην περιφέρεια του τροχού. Η σέλα είναι διαιρούμενη και κατά πάσα πιθανότητα το τμήμα που αναλογεί στον αναβάτη ρυθμίζεται καθ’ ύψος, ενώ κρίνοντας από αυτά που βλέπουμε και ο συνοδηγός δεν θα πρέπει να έχει κανένα παράπονο! Το τμήμα της σέλας που του αναλογεί φαίνεται πολύ μεγάλο σε διαστάσεις, όπως μεγάλες είναι και οι χειρολαβές που έχουν τοποθετηθεί εκατέρωθεν αυτού, στοιχεία που συνηγορούν στην άνεση. Το φαρδύ και τοποθετημένο κοντά στον αναβάτη τιμόνι, προφανώς θα τον θέτει σε μια ξεκούραστη θέση, προσφέροντας παράλληλα ευκολία στο χειρισμό. Σε ό,τι αφορά λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν γνωρίζουμε τίποτα μέχρι στιγμής και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 2 Νοεμβρίου, όπου οι δύο εκδόσεις του Tiger θα παρουσιαστούν επισήμως στην EICMA.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr