Το ανανεωμένο μοντέλο έχει βελτιωθεί πολλούς τομείς, αλλά δεν έχει αλλάξει χαρακτήρα, καθώς τα βασικά και άμεσα αναγνωρίσιμα στοιχεία παραμένουν στη θέση τους. Ο Boxer κινητήρας, η μετάδοση μέσω άξονα, τα Telelever και Paralever στις αναρτήσεις και η αναγνωρίσιμη σχεδίαση εξακολουθούν να ξεχωρίζουν το GS από τους ανταγωνιστές του.
Οι αλλαγές, όμως, είναι πολλές και κάνουν τη BMW να μιλά για το καλύτερο R 1200 GS μέχρι σήμερα. Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, εξοπλισμός και εργονομία δέχτηκαν παρεμβάσεις, με σκοπό τη βελτίωση της μοτοσικλέτας.
Κινητήρας
Ο boxer κινητήρας του R 1200 GS, παρέμεινε στα 1.170 κ.εκ., αλλά είναι ολοκαίνουριος και υγρόψυκτος. Ταυτόχρονα, οι ψύκτρες στους κυλίνδρους εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο και συμβάλλουν αποφασιστικά στην διατήρηση της θερμοκρασίας υπό έλεγχο. Η υγρόψυξη έχει κατορθώσει να αυξήσει και την απόδοση του μοτέρ. Η ισχύς αυξήθηκε στους 123,3 ίππους και η ροπή στα 12,75 kgm στις 7.700 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η προηγούμενη γενιά απέδιδε 110 ίππους και 12,2 kgm ροπής στις 7.750 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Αλλες σημαντικές αλλαγές στο μοτέρ είναι η ενσωμάτωση του κιβωτίου στο μπλοκ του κινητήρα, ενώ ο συμπλέκτης είναι πλέον υγρός και πολύδισκος, φέρει χαρακτηριστικά μονόδρομης λειτουργίας και σύμφωνα με την BMW απαιτεί λιγότερη δύναμη στη μανέτα για να συμπλέξει/αποσυμπλέξει. Τέλος, ανασχεδιασμένες είναι και οι σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου προς καλύτερη εκμετάλλευση της υψηλότερης απόδοσης.
Όσον αφορά στην τροφοδοσία του αυτή πραγματοποιείται από ένα νέο σώμα ψεκασμού με διάμετρο στα 52 χλστ. (από 50), ενώ το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Αλλαγές είχαμε φυσικά και στην εξάτμιση η οποία φέρει και πεταλούδα για τον έλεγχο των καυσαερίων που βελτιώνει ακόμη περισσότερο την απόδοση.
Πλαίσιο / Αναρτήσεις
Ο νέος κινητήρας εξακολουθεί να αποτελεί το κύριο μέρος του πλαισίου, ωστόσο, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που δένεται επάνω του είναι ολοκαίνουριο, όπως επίσης και το νέο βιδωτό υποπλαίσιο.
Ανασχεδιασμένα είναι τόσο το Telelever εμπρός όσο και το Paralever πίσω. Η BMW έχει αυξήσει την ακαμψία του εμπρός συστήματος, ενώ πίσω παρά το μεγαλύτερο μήκος του (588 από 535,6 χλστ.) μονόμπρατσου ψαλιδιού η ακαμψία έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα. Στα ίδια επίπεδα έχει παραμείνει και η διαδρομή εμπρός και πίσω, καθώς και η πλειοψηφία των διαστάσεων της μοτοσικλέτας.
Φρένα
Όσον αφορά στον τομέα της πέδησης, οι διπίστονες δαγκάνες που προέρχονται από την Brembo είναι μονομπλόκ, έχουν τοποθετηθεί ακτινικά και συνδυάζονται με ABS, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του νέου R 1200 GS. Οι δίσκοι εμπρός είναι διαμέτρου 305 χλστ. με τον πίσω να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και να αγγίζει πλέον τα 276 χλστ..
Εργονομία
Βελτιωμένος είναι κι ένας από τους αγαπημένους τομείς του R 1200 GS, η εργονομία. Οι νέοι διακόπτες κάνουν τον χειρισμό ακόμη πιο πρακτικό και η χαμηλότερη κατά 20 χλστ. σέλα μπορεί να ρυθμιστεί κατά ύψος και κλίση, όπως και αυτή του συνεπιβάτη. Ρυθμιζόμενο κατά ύψος είναι και το τιμόνι, κάτι που διευκολύνει σημαντικά τη χωμάτινη οδήγηση, ενώ το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ και η επίσης επανασχεδιασμένη ζελατίνα ευνοούν τα επίπεδα άνεσης του αναβάτη.
Προαιρετικός εξοπλισμός
Έχουμε μάθει να ζητάμε πολλά από τον προαιρετικό εξοπλισμό κάθε R 1200 GS και το νεότερο μοντέλο δεν πρόκειται να απογοητεύσει. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του συγκαταλέγονται οι νέας γενιάς ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της BMW, ESA (Electronic Suspension Adjustment) που ρυθμίζουν την απόσβεσή τους μέσω αισθητήρων απόστασης στους τροχούς, αλλά και το σύστημα ASC (Automatic Stability Control). Το τελευταίο είναι το σύστημα ελέγχου ευστάθειας της BMW, το οποίο δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ πέντε διαφορετικών προγραμμάτων ευστάθειας (Rain, Road, Dynamic, Enduro, Enduro Pro). Τέλος, το νέο R 1200 GS μπορεί να εξοπλιστεί με μια πλειάδα αξεσουάρ, από βαλίτσες και ψηλότερη ζελατίνα, μέχρι πρόσθετους προβολείς και navigator.
Όπως σας αναφέραμε και στην αρχή, το νέο BMW R 1200 GS θα είναι διαθέσιμο στο δίκτυο της BMW Hellas από 1η Μαρτίου, με την τιμή του να ξεκινά από 15.450 ευρώ.
Δείτε την πλήρη μπροσούρα του BMW R 1200 GS
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr