Η βασική διαφοροποίηση, λοιπόν, του R 1200 RT από το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζεται στον κινητήρα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον ίδιο boxer που χρησιμοποιούσε και το προηγούμενο RT, με τη χωρητικότητα των 1.170 κ.εκ.. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κινητήρας απέκτησε υγρόψυξη, όπως και αυτός του R 1200 GS το 2013. Χάρη στο νέο τρόπο ψύξης, το R 1200 RT αποδίδει πλέον 123 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 12,7 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι Βαυαροί προχώρησαν και σε άλλες μικροαλλαγές στον κινητήρα της μοτοσικλέτας. Χάρη σε αυτές, η λειτουργία του, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, όταν το R 1200 RT αναγκάζεται να κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη, είναι βελτιωμένη.
Βελτιωμένο είναι και το πλαίσιο, για το οποίο ακολουθήθηκε η ίδια συνταγή που προωτοείδαμε στο νέο GS. Οι τροποποιήσεις που δέχθηκε το καθιστούν πιο άκαμπτο και προσδίδουν αυξημένα επίπεδα σταθερότητας στη μοτοσικλέτα. Επιπλέον, το κέντρο βάρους της βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο.
Από εκεί και πέρα, το R 1200 RT δε διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, αλλά έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις. Αυτές εντοπίζονται στην αισθητική του, την επανασχεδιασμένη οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων και τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μεταξύ άλλων.
Φυσικά, η BMW εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα να προσθέσει στον προαιρετικό εξοπλισμό του ανανεωμένου μοντέλου της με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά και μη συστήματά της. Αναλυτικότερα, το touring της BMW διαθέτει πλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό του το σύστημα ASC (Automatic Stability Control), δύο επιλογές χαρτογράφησης του κινητήρα (Road και Rain), το νέο σύστημα Hill Start Control και το Gear Shift Assistant Pro (ένα σύστημα quickshift). Επίσης, οι ιδιοκτήτες του νέου R 1200 RT μπορούν να το εξοπλίσουν με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της BMW, αλλά και τους έξυπνους LED προβολείς του K 1600 GT.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ boxer, Υ/Ψ, 1.170 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 125/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,7/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 25
Βάρος (κιλά, πλήρες): 274
Ύψος σέλας (χλστ.): 805-825
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr