Η νέα εμφάνιση των δύο μικρών X-Max έχει επηρεαστεί από αυτή της έκδοσης των 400 κ.εκ., με τις σχεδιαστικές γραμμές να είναι πλέον περισσότερο επιθετικές και να προσδίδουν μια νέα δυναμική στα δύο scooter, τα οποία απέκτησαν πλέον και πιο λεπτή σιλουέτα. Οι αισθητικές αλλαγές, ωστόσο, δεν είναι οι μόνες που δέχθηκαν τα δύο X-Max.
Η άνεση ήταν ο επόμενος τομέας που βελτίωσαν οι Ιάπωνες. Οι αναρτήσεις απέκτησαν νέες ρυθμίσεις, προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, παράλληλα με τη σταθερότητα που χαρακτηρίζει τα X-Max. Επιπλέον, η νέα μάσκα προσφέρει αποτελεσματικότερη προστασία από τον αέρα. Τέλος, η σέλα επανασχεδιάστηκε. Χάρη σε αυτή, η θέση οδήγησης είναι περισσότερο όρθια και ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και στήριγμα για τη μέση του.
Οι αλλαγές, βέβαια, δε σταματούν εδώ. Η Yamaha εξόπλισε τα X-Max 125 και 250 με νέους τροχούς αλουμινίου, ενώ αντικατέστησε και τον παλιό πίνακα οργάνων με νέο. Τέλος, το πίσω φανάρι των δύο scooter αντικαταστάθηκε με νέο, τεχνολογίας LED.
Φυσικά, τα γνωστά πλεονεκτήματα της οικογένειας των X-Max παραμένουν και στα ανανεωμένα μοντέλα. Οι κινητήρες είναι ισχυροί και ευνοούν την οικονομία, ενώ η σταθερότητα του scooter σε αστικές ή μη διαδρομές παραμένει σε κορυφαία επίπεδα. Το ίδιο συμβαίνει και τους χώρους. Κάτω από τη σέλα των X-Max, άλλωστε, χωρούν δύο full face κράνη. Τέλος, η Yamaha ανακοίνωσε πως το X-Max 250 του 2014, αν και βελτιωμένο σε σχέση με αυτό του 2013, θα είναι φθηνότερo!
Οι αλλαγές με μια ματιά
· Νέα αισθητική, βασισμένη στο X-Max 400
· Λεπτότερη σιλουέτα
· Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων
· Επανασχεδιασμένη σέλα
· Νέα θέση οδήγησης
· Νέος πίνακας οργάνων
· Πίσω φανάρι τεχνολογίας LED
· Νέοι τροχοί
Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 125
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 14,1/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1.2/6.750
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά), πλήρες: 169
Ύψος σέλας (χλστ.): 785
Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 250
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 249 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 20,1/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά, πλήρες): 785
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr