Πραγματικά χρειάζονται τεράστια…αποθέματα υπομονής, αν θέλει ένας ιδιώτης να ασχοληθεί με τους αγώνες σε αυτή τη χώρα, καθώς το κόστος από μόνο του είναι πραγματικά τεράστιο, κάτι το οποίο καθιστά την απόφαση εξαιρετικά δύσκολη. Κάθε λίγο και λιγάκι όμως εμφανίζεται κάποιος παθιασμένος, ο οποίος δε σταματάει στα λεφτά και παίρνει την απόφαση να δώσει όσα περισσότερα μπορεί για να ικανοποιήσει το μεράκι του. Ένας από αυτούς είναι και ο γνωστός σε όλους με το όνομα Billy. Ιδιοκτήτης και βελτιωτής του «τέρατος» που βλέπετε στις φωτογραφίες. Ο Βασίλης ζει για τη στιγμή που θα ακούσει τον ήχο του μονοκύλινδρου CRF στην πίστα και θα δει τα αποτελέσματα των κόπων του να…πλαγιολισθαίνουν! Βέβαια, τίποτα σε αυτό τον κόσμο δεν είναι δωρεάν και αυτό ισχύει και για το CRF, του οποίου η παρακάτω βελτίωση στοίχισε περίπου 10.000 ευρώ. Το απόλυτο έχει και το τίμημά του! Σε σχέση βέβαια με την «απλή» κόκκινη έκδοση που βλέπετε παραπάνω, η οποία έχει μόνο μία ολόκληρη εξάτμιση της CRD και έναν εκκεντροφόρο του Billy με ρυθμίσεις από τον ίδιο, τα λεφτά αυτά ακούγονται όντως πολλά για ιδιώτη. Μόλις όμως το οδηγήσετε, θα πείτε…χαλάλι! Στο τεύχος 8/06 του Moto Τρίτη, μπορείτε να διαβάσετε όλες τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στο CRF!
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr