Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Team Hero EBR (Erik Buell Racing) και ο ιδιοκτήτης/αναβάτης της Larry Pegram δεν εξηγεί και πολλά: “Αυτό πραγματικά είναι ένα πολύ πικρό χάπι που πρέπει να καταπιούμε, καθώς στην Pegram Racing ζούμε πάντα με τη φιλοσοφία του Ποτέ Μην Τα Παρατάς. Η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και βελτίωσε τα αποτελέσματά της από πέρυσι, φέρνοντας λίγη περηφάνια στην EBR και τη Hero. Ο Niccolo Canepa οδήγησε ως πρωταθλητής και πραγματικά εξέπληξε πολύ κόσμο με αυτά που έκανε πάνω στη μοτοσικλέτα μας. Είναι πολύ περήφανος από τη δουλειά που έκανε. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Pegram Racing θα επιστρέψει και αυτό θα γίνει νωρίτερα από όσο νομίζετε.”
Ο Pegram είχε και κάτι να πει για τους εργαζόμενους της EBR που έχασαν τις δουλειές τους: "Δουλέψαμε σε στενή συνεργασία μαζί τους και όχι απλώς εκτιμήσαμε το πόσο υπέροχο είναι να αγωνιζόμαστε με μια πραγματική Αμερικανική Superbike, αλλά και το πόσο εντατικά και σκληρά αυτό το μικρό γκρουπ εργαζομένων στην EBR δούλεψε για να μας ετοιμάσει τις μοτοσικλέτες, να στηρίξει το αγωνιστικό μας πρόγραμμα και άλλους αγωνιζόμενους. Ελπίζουμε και αυτοί να επιστρέψουν σύντομα. Τους αξίζει να συνεχίσουν."
Όπως αντιλαμβάνεστε, ουδεμία κουβέντα περί της ταμπακιέρας. Οι φήμες που συνοδεύουν την είδηση στην παγκόσμιο Τύπο μιλούν για αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της Hero MotoCorp με αποτέλεσμα την απόσυρση της χρηματοδότησης της ομάδας. Το περίεργο είναι πως, μια μέρα μετά την ανακοίνωση χρεωκοπίας της Erik Buell Racing, ο Pegram με επίσημη δήλωσή του διαχώριζε τη θέση της ομάδας του, ισχυριζόμενος πως είχε λάβει όλες τις διαβεβαιώσεις ότι η χρηματοδότηση της αγωνιστικής ομάδας είναι εξασφαλισμένη. Είναι προφανές πλέον πως τα πράγματα άλλαξαν δραματικά την τελευταία εβδομάδα.
Η παραπάνω ανακοίνωση διανεμήθηκε μέσω email (από τη διεύθυνση pegramracing.com), ωστόσο δεν έχει δημοσιευτεί σε καμιά εταιρική ιστοσελίδα εκ των εμπλεκόμενων μερών: Ούτε στην Pegram Racing, ούτε στην Team Hero EBR (η οποία ιστοσελίδα είναι κενή), ούτε στη Hero MotoCorp. Περίεργο;
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr