Φάση σχεδιασμού νούμερο 3- Μοτοσικλέτα και τεχνολογία
Διαβάστηκε από56115αναγνώστες
Ακόμη και όταν η μοτοσικλέτα είναι καινούργια, μια μεγάλη διαδρομή με πλήρες φορτίο προϋποθέτει κάποια διαφορετικά πράγματα και ορισμένες… επεμβάσεις. Οι ρυθμίσεις που ισχύουν, όταν πρόκειται για ένα άτομο, διαφοροποιούνται με πλήρες φορτίο,γιατί η πίσω ανάρτηση αλλά και τα ελαστικά, καταπονούνται ιδιαιτέρως. Για εκείνους, λοιπόν, που κάνουν μεγάλες διαδρομές καλό είναι να τοποθετήσουν στη μοτοσικλέτα τους ένα πιο “σκληρό” αμορτισέρ, το οποίο να μπορεί να αντέχει το φορτίο.
Θα πρέπει επίσης (πάντα ανάλογα με το φορτίο) να αλλάξουν και τις πιέσεις των ελαστικών. Περισσότερος αέρας στα ελαστικά σημαίνει σωστή επαφή του ελαστικού με τον δρόμο όταν η μοτοσικλέτα είναι φορτωμένη (δηλαδή δεν “κάθονται” τα ελαστικά απ’ το βάρος).
Επιπλέον θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του (εκτός από όσα προαναφέραμε) ότι το φορτίο θα αλλάξει και παραμέτρους όπως η διαδρομή φρεναρίσματος, η επιτάχυνση κ.λ.π.