Η αρχιτεκτονική του ατσάλινου πλαισίου δεν έχει αλλάξει στο Bandit 07, αλλά έχει αυξηθεί η διάμετρος των σωλήνων με αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας του κατά 10%, σύμφωνα με τη Suzuki. Αναβαθμισμένο, λοιπόν, το πλαίσιο, αλλά και πάλι “μαλακό” και αρκετά μακριά από το χαρακτηρισμό sport, κάτι βέβαια που αναμενόταν και σίγουρα δεν ενοχλεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται η μοτοσικλέτα. Οι αναρτήσεις από την πλευρά τους δεν παρουσιάζουν καμία αλλαγή. Το τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά (με ρύθμιση προφόρτισης) έχει διάμετρο 41 χιλ. και διαδρομή 130 χιλ., ενώ στο πίσω μέρος απαντάται αμορτισέρ με μοχλικό, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Σε γενικές γραμμές, το πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων λειτουργεί σαφώς υπέρ της άνεσης των επιβαινόντων, αφήνοντας όχι στο περιθώριο, αλλά σε δεύτερο ρόλο τις όποιες sport βλέψεις. Αυτό βέβαια δεν αφορά στο μέσο χρήστη, καθώς αυτόν θα τον καλύψει το Bandit, αλλά σε πιο έμπειρους που θα ήθελαν ένα street με συμπεριφορά που να προσεγγίζει τα supersport.