Παρά τη μειωμένη ιπποδύναμη το νέο FZ6 καταφέρνει να κινείται σβέλτα, χωρίς παράλληλα να ζητά χειρουργική ακρίβεια στο χειρισμό του γκαζιού. Το “χουφτώνεις”, το φτάνεις στο stop και η μοτοσικλέτα επιταχύνει (με ελαφρά καθυστέρηση χαμηλά, άμεσα και δυνατά στις μεσαίες) χωρίς να φοβίζει τον αναβάτη της. Στην πόλη τα 20 άλογα που λείπουν δε θα τα χρειαστείς, στον επαρχιακό και το ταξίδι, όμως, η απουσία τους είναι αισθητή (ειδικά αν έχεις οδηγήσει το προγενέστερο FZ6). Κατά τα λοιπά, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε. Αέρινο και καλοζυγισμένο, το FZ6 ελίσσεται με μαεστρία στην πόλη και προσφέρεται για αποδράσεις, κρατώντας ξεκούραστο τον αναβάτη, τον οποίο θα ενοχλήσουν μόνο οι ριπές του αέρα όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Αναρτήσεις και φρένα ακολουθούν την πεπατημένη οδό, αλλά δεν πρόκειται να προβληματίσουν, προσφέροντας σταθερότητα και σιγουριά, αντίστοιχα. Άξια αναφοράς είναι, τέλος, τα ελαστικά της μοτοσικλέτας, Bridgestone BT 20, τα οποία συμβάλουν στο καλό κράτημα, χαρίζοντας παράλληλα ελαφριά αίσθηση κατά την εναλλαγή κλίσεων. Το μόνο τους αρνητικό είναι πως αργούν ελαφρά να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και γι’ αυτό θέλουν λίγη προσοχή στο ξεκίνημα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr