Πρόκειται για ένα ακόμη τερτίπι της θεωρίας του Χάους ή για απλή σύμπτωση; Ή μήπως δεν υπάρχει καμιά σχέση ανάμεσα στα δύο γεγονότα; Ενώνοντας κάποιες τελείες, ο προσεκτικός αναγνώστης θα βρει μια σχέση ανάμεσα στην καταιγίδα που πλήττει το δεύτερο μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος και στην κατασκευή μιας μοτοσικλέτας που κατασκευάστηκε νωρίτερα, με το όνομα Saturn Storm. Βλέπετε, τα δύο φαινόμενα (το ένα φυσικό και το άλλο τεχνητό) μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Μπορεί το Saturn Storm να μην ταξιδεύει με 1.800 χλμ./ώρα, όπως οι άνεμοι της καταιγίδας στον Κρόνο και να μην ήρθε 9 χρόνια νωρίτερα απΆ ό,τι περίμεναν οι αστρονόμοι, αλλά η βασική λογική πίσω από τις δύο καταιγίδες είναι η ίδια: ανακατανομή των μαζών. Αυτή που παρατηρείται στον Κρόνο, εκτοξεύει αέριες μάζες στη στρατόσφαιρα του πλανήτη με αποτέλεσμα την ανακατανομή τους, ενώ αυτή που οδηγήσαμε για μια εβδομάδα στοχεύει στην ανακατανομή του μποτιλιαρίσματος, εκτοξεύοντας γκάζια και οσμές καμένου ελαστικού σε κάθε εμπόδιο που βρίσκεται στο δρόμο του! Διαπιστώνουμε, λοιπόν, δύο πράγματα. Το πρώτο είναι το εμφανές. Οι άνθρωποι της Lifan είχαν μελετήσει τις καταιγίδες που έπληξαν τον Κρόνο τις προηγούμενες δεκαετίες (η φετινή δεν είναι η πρώτη – προηγήθηκαν άλλες έξι, από το 1876 μέχρι το 1990) και επηρεάστηκαν στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας τους. Το δεύτερο είναι πιο εντυπωσιακό: οι Κινέζοι είχαν προβλέψει ότι η επόμενη καταιγίδα δε θα έρθει κάπου μέσα στο 2020, αλλά φέτος, και φρόντισαν να συμπέσει με αυτή, η κυκλοφορία του νέου τους μοντέλου! Όλα αυτά ακούγονται σίγουρα εντυπωσιακά. Φυσικά φαινόμενα στην άκρη του ηλιακού συστήματος, γεγονότα κοσμικής σημασίας, λανθασμένες προβλέψεις και διαγαλαξιακοί κατάσκοποι; Αδύνατον. Η πραγματικότητα είναι σίγουρα πιο πεζή και αυτό φαίνεται και στα βασικότερα χαρακτηριστικά του Saturn Storm 250 που δε σε προϊδεάζουν για γεγονότα διαγαλαξιακής, αλλά καθαρά αστικής κλίμακας.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr