Όλους μας είχαν λίγο-πολύ πείσει (μέσω αυτού του μύθου όπου ο μικρόσωμος άνθρωπος κατατροπώνει τον παντοδύναμο γίγαντα χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα του) ότι καλό είναι η ευφυΐα να υπερισχύει της σωματικής δύναμης, γιατί όσοι βασίζονται μόνο στη δύναμή τους και δεν καλλιεργούν το μυαλό τους, αργά ή γρήγορα αποτυγχάνουν. Παραδεχτείτε το… είστε από αυτούς που αναρωτιούνται, όπως κι εμείς, γιατί να πρέπει κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε δύναμη κι εξυπνάδα και να μη μπορεί με κάποιον τρόπο να φτιάξει έναν τέλειο, ισορροπημένο και αήττητο συνδυασμό και των δύο…Ευτυχώς τον ίδιο ακριβώς προβληματισμό φάνηκε να έχουν και οι μηχανικοί της Husqvarna που με τη στήριξη του ομίλου της BMW και τη βοήθεια ενός από τους πιο τεχνικούς οδηγούς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro, του Antoine Meo, τα τελευταία 2 χρόνια δημιούργησαν, εξέλιξαν και έφεραν στην κορυφή τον τέλειο συνδυασμό δύναμης κι ευφυίας, το TE310. Ένα «αυθάδες» κατασκεύασμα που δημιουργήθηκε για νΆ αμφισβητήσει την κορυφή και να προκαλέσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των 450cc και που, στα χέρια του Antoine Meo, φαίνεται να τα καταφέρνει πολύ καλά αφού έχει μια σπάνια ισορροπία ανάμεσα σε απόδοση, βάρος και ευελιξία γράφοντας ήδη ιστορία στα αγωνιστικά δρώμενα της Ε2 κατηγορίας. Ξεκινώντας την βόλτα μου με το TE 310 που μου δόθηκε, μου ζητήθηκε να είμαι ευγενικός μαζί του επειδή για εκείνο ήταν η παρθενική του βόλτα αφού ήταν άστρωτο. Έπρεπε λοιπόν να είμαι προσεκτικός και κυρίως να μην έχω πολλές απαιτήσεις. Και πραγματικά ξεκίνησα πολύ ήρεμα και προσεκτικά, αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι το μηχανάκι σιγά-σιγά μου ζητούσε να το δοκιμάσω επί ίσοις όροις με όλα τα άλλα. Στρωμένο-άστρωτο, λίγη σημασία είχε τελικά, γιατί το 310 έκανε όλα όσα έπρεπε για να με πείσει ότι αξίζει την προσοχή μου. Μου έδειξε όλη του τη δύναμη και τη σταθερότητα, το έφτασα κοντά στα επιτρεπτά όρια και πήρα τις πληροφορίες που ήθελα, ενώ συνειδητοποίησα ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες οι διακρίσεις που έχει ως τώρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και δε θα μου φανεί καθόλου περίεργο να το δω να διαπρέπει μέσα στα επόμενα χρόνια.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr