Το Xenter κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Yamaha στην Ταϊβάν, στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται και το Cygnus. Όπως είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε, τόσο στη στατική παρουσίαση, όσο και κατά την οδήγηση την επόμενη μέρα, η ποιότητα κατασκευής είναι ιδιαίτερα υψηλή και δεν αφήνει κανένα παράπονο στον αναβάτη. Άριστη συναρμογή, κορυφαίο φινίρισμα, όμορφο design, μετρημένο και σοβαρό στιλ, χωρίς να γίνεται πουθενά κραυγαλέο. Εντάξει, έχει μπόλικο πλαστικό πάνω του, χωρίς όμως να ξεφεύγει από τα στάνταρ της κατηγορίας. Το Xenter έρχεται σε τρεις χρωματισμούς, λευκό, σκούρο γκρι, και μαύρο, ενώ και στις τρεις χρωματικές εκδόσεις διαθέτει λευκά κατακόρυφα πλαϊνά φιλέτα στην ποδιά και γκρι πλαστικό κάτω από τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, ώστε -οπτικά- να μειώνεται ακόμα περισσότερο ο όγκος του. Τα «κρύσταλλα» των μπροστινών φλας είναι διαφανή, ώστε το πορτοκαλί χρώμα να μη χαλάει την αισθητική του Xenter. Αντίθετα, πίσω, τα σώματα των φλας έχουν αφεθεί στο γνωστό χρώμα, ενώ είναι μεγάλα επίτηδες, και θυμίζουν έντονα μοτοσικλέτα. Οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες σε σχήμα αστεριού, ενώ το νέο διπλό (!) σωληνωτό πλαίσιο της Yamaha έχει άριστο σχήμα, ώστε να προσφέρει μεγάλη, επίπεδη ποδιά που να χωράει τα πάντα. Τα όργανα του Xenter αποτελούνται από μια μεγάλη… «σινεμασκόπ» ψηφιακή οθόνη ευρείας προβολής, στην οποία θα βρείτε ενδείξεις κοντέρ, στάθμης βενζίνης, ολικού και μερικού χιλιομετρητή, ρολογιού, και θερμοκρασίας περιβάλλοντος, αλλά και ένδειξη service. Ταυτόχρονα, έχετε στη διάθεση σας μπόλικες ενδεικτικές λυχνίες, για προβολέα, ψεκασμό, φλας, και θερμοκρασία κινητήρα. Μπροστά βρίσκουμε δυο φωτιστικά σώματα, με επιθετικό, χαρακτηριστικό στιλ Yamaha. Το φωτιστικό σώμα πίσω αποτελείται από 15 λαμπερά led, γεγονός που αυξάνει την αξιοπιστία του, τη φωτεινότητα του, αλλά και μειώνει το χρόνο που χρειάζεται από τη στιγμή που πιέζετε τη μανέτα, μέχρι να ανάψει το φως του φρένου.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr