Με το χαμόγελο στα χείλη
Τιμή 5.682 ευρώ
Το Crossland 350 4x4 της AEON σε εκπλήσσει ευχάριστα, μιας και συνήθως δεν περιμένεις τόσα πολλά από ένα τόσο μικροκαμωμένο ATV. Κινητήρας με τσαγανό, μετάδοση 4x4, μαλακές αναρτήσεις και παιχνίδι παντού!
Η ΑΕΟΝ εδώ και χρόνια μεγαλώνει τον κυβισμό στα ATV της με αργά και προσεκτικά βήματα. Σήμερα τα μεγαλύτερα γουρούνια της Ταϊβανέζικης εταιρείας έχουν αισίως φτάσει τα 313 κυβικά. Βέβαια, στο όνομα έχουν λίγα ακόμα, στρογγυλεύοντας το ποσό στα 350. Το Crossland 350 4x4 είναι το τετρακίνητο μοντέλο της γκάμας, ένα άριστο γουρουνάκι για την εισαγωγή στο χώρο. Ταυτόχρονα, οι δυνατότητες του είναι τέτοιες που θα περάσει αρκετός καιρός, μέχρι ο νέος αναβάτης να αισθανθεί πως το έχει ξεπεράσει.
Το κιβώτιο, όπως στην πλειονότητα των ATV, είναι αυτόματο και οι επιλογές που έχει ο αναβάτης είναι high, low, νεκρά, και όπισθεν. Η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα, άριστη επιλογή για αξιοπιστία και προστασία από τα κάθε λογής εμπόδια.
Από τη μία, να ξεκαθαρίσουμε εξαρχής πως, στα πολύ-πολύ δύσκολα αργά 4x4 κομμάτια, δε θα διαπρέψει όπως ένα -πολύ ακριβότερο- μεγαλύτερων δυνατοτήτων ATV. Παρ’ όλα αυτά, τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, ενώ σε ορισμένες καταστάσεις σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό.
Τα τρία αμορτισέρ του AEON είναι αρκετά μαλακά και συμπεριφέρονται προβλέψιμα, διατηρώντας ψηλά την άνεση των επιβαινόντων. Επιπλέον, επιτρέπουν στον αναβάτη να εκτροχιαστεί πραγματοποιώντας ακόμα και άλματα, χωρίς φόβο! Στις φλαταδούρες, το γκάζι θα διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς διασκεδάζοντας τον αναβάτη με απολαυστικές πλαγιολισθήσεις -προσοχή μόνο στο κοντό μετατρόχιο, που κάνει το AEON να θέλει να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές του ρόδες.
Είτε θέλετε να εκδράμετε σε βουνό ή θάλασσα, είτε θέλετε να μεταφέρετε αντικείμενα σε σχάρες ή με τρέιλερ, είτε θέλετε να παίξετε με «πάντες», σε επίπεδα κομμάτια, είτε ακόμα να πραγματοποιήσετε άλματα, και να ψάξετε τα όρια του AEON στα 4x4 κομμάτια, το Crossland αποδεικνύεται ικανότατο, σπιρτόζικο, και απολαυστικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ
Κυβισμός 313,3
Ιπποδύναμη 21/6.500
Ροπή 2,4/5.000
Βάρος ΔΑ
Ρεζερβουάρ 7
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr