Επικός βρυχηθμός
Τιμή 9.899 ευρώ (sport), 9.799 ευρώ (touring)
Χρόνια στο γυμναστήριο. Λαιμός χτισμένος σα βαρέλι. Μύες, ακόμα και εκεί που δεν ήξερες πως υπάρχουν. Καρδιά ελέφαντα. Και χέρια γορίλα. Αν έχετε δει κορυφαίους body builders βαρέων-βαρών κατά τη διάρκεια κάποιου διαγωνισμού, τότε έχετε ήδη μια ιδέα για το Dinli Centhor 800.
Με τη συνδρομή και του εκρηκτικού κινητήρα, το Centhor 800 Evo θα διαλύσει τα εμπόδια στο πέρασμα του, ενώ δεν θα κολλήσει ποτέ και πουθενά. Παρέα με την άριστη τροφοδοσία, και τη μαλακή σκανδάλη που δίνει όσο ακριβώς γκάζι διατάξεις, το Centhor 800 Evo θα σκαρφαλώσει κάθετους τοίχους, αν το λέει η καρδιά σας. Η υλοποίηση των ανεξάρτητων, πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων και στους τέσσερις τροχούς είναι από τις κορυφαίες που έχουμε δοκιμάσει, και δίνει απόλυτο έλεγχο σε καταστάσεις trail-riding.
Το Centhor 800 4x4 EVO Sport είναι ένα από τα πιο ικανά μεγάλα Sport ATV που έχουμε δοκιμάσει. Με ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή, κορυφαία ποιότητα κατασκευής, 18 μήνες εγγύηση, αλλά το κυριότερο, με υψηλότατες δυνατότητες στην απαιτητική χωμάτινη οδήγηση, δείχνει έτοιμο να γράψει μια χρυσή σελίδα στην ιστορία της Dinli.
Διαλέξτε την έκδοση που προτιμάτε
Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται ο κοτσαδόρος, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, η ανοξείδωτη εξάτμιση, οι ζάντες αλουμινίου, και τα ελαστικά Big Horn της Maxxis. Το Centhor 800 4x4 EVO στη βασική έκδοση κοστίζει 8.999 ευρώ. Η έκδοση Sport διαθέτει όλα τα παραπάνω, συν αγωνιστικές αναρτήσεις στους τέσσερις τροχούς, με piggyback αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενες χωρίς εργαλεία, και κοστίζει 9.899 ευρώ. Ταυτόχρονα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Dinli έχει εκτενή κατάλογο με αξεσουάρ, επίσημα της μαμάς εταιρείας, αλλά και άλλων ποιοτικών εταιρειών αξεσουάρ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 750
Ιπποδύναμη 51/5.500 χωρίς περιοριστή
Ροπή 6,1/4.000 χωρίς περιοριστή
Βάρος 328
Ρεζερβουάρ 20
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr