Όπως δεν υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη, έτσι και το Aprilia SRV 850, ο νέος «Strong Man» στον κόσμο των scooter, προήλθε από τον παλαιότερο υπερήρωα Gilera GP 800. Αυτό δε σημαίνει πως το GP 800 μας αποχαιρέτησε, μιας και θα συνεχίσει να διατίθεται από το δίκτυο της Gilera. Το Piaggio Group ήθελε όμως να χτίσει πάνω στην απίστευτη επιτυχία που είχε με την παραγωγή της Superbike RSV4, και πάνω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που της έφερε το 2010 ο Max Biaggi. Έτσι, πήρε το GP 800, το βελτίωσε σε καίρια σημεία, το ανανέωσε με μια περισσότερο sport εμφάνιση, χαρίζοντας του ταυτόχρονα και τη χαρακτηριστική μάσκα των RSV. Συγκεκριμένα, από αισθητικής πλευράς, το SRV 850 διαφέρει ως προς το GP 800 στα εξής. Νέα μάσκα (RSV), με τρία φωτιστικά σώματα τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο, αντί για τα δυο φωτιστικά σώματα του GP, τα οποία ήταν τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο. Νέο φτερό, πιο μικρό και πιο sport. Νέα πλαστικά, με σίτες, στο πίσω τμήμα, ουρά που ανασηκώνεται λίγο περισσότερο, νέο φωτιστικό σώμα πίσω, νέες χειρολαβές, και ελαφρώς επανασχεδιασμένη σέλα. Το SRV διαθέτει τα μπροστινά φλας στους καθρέπτες, αντί των πλαϊνών πλαστικών του GP, και διαφορετική ζελατίνα -έχει χάσει το ανασήκωμα στο τέλος της, που είχε το GP, ενώ έχασε και την ηλεκτρική ρύθμιση του GP. Ψαλίδι και πιρούνι στο SRV έχουν χάσει το μαύρο χρώμα του GP, ενώ το αντίθετο έχει γίνει στα αντίβαρα του τιμονιού. Διαφορές τέλος υπάρχουν στο κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης αλλά και στον λασπωτήρα -πιο μακρύς στο SRV. Γενικά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το SRV είναι πολύ πιο επιθετικό σε στιλ, πολύ πιο sport και αγριεμένο, από το πιο τουριστικό, και περισσότερο συντηρητικό GP.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr