Το πλαίσιο των scooter της σειράς C ονομάζεται υβριδικό. Αυτό γιατί ενώ το κεντρικό κομμάτι του σωληνωτού πλαισίου αποτελείται από ατσάλι, για πρώτη φορά στην ιστορία της BMW, στα ρουλεμάν του ψαλιδιού και πριν το ψαλίδι, βρίσκουμε ένα αλουμινένιο κομμάτι που αυξάνει την ακαμψία του συνόλου. Από αλουμίνιο κατασκευάζεται και το πανέμορφο ψαλίδι. Σημείο κλειδί για το εκπληκτικό κράτημα που θυμίζει μοτοσικλέτα είναι η θέση του κινητήρα στο κέντρο του scooter, μαζί και με την τοποθέτηση του ρουλεμάν του ψαλιδιού όχι στον κινητήρα, αλλά στο πλαίσιο, όπως στις μοτοσικλέτες. Ταυτόχρονα, ο κινητήρας αποτελεί φέρον στοιχείο, για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία. Το οριζόντια τοποθετημένο, μονό πίσω αμορτισέρ έχει διαδρομή 115 χιλιοστών, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Μπροστά, βρίσκουμε για πρώτη φορά σε Maxi Scooter ένα ανάποδο πιρούνι 40 χιλιοστών, με την ίδια διαδρομή όπως και πίσω. Το πιρούνι δένει με διπλές πλάκες, που προσφέρουν τα μέγιστα στο κράτημα. Ο μπροστινός τροχός έχει διαστάσεις 3,5x15, και ο πίσω 4,5x15. Στις αλουμινένιες ζάντες των 15 ιντσών βρίσκουμε ένα ζευγάρι από τα άριστα Pirelli Diablo Scooter, σε διαστάσεις 120/70-15 μπροστά, και 160/60-15 πίσω. Η διάσταση των 15 ιντσών βρίσκεται ένα μικρό σκαλί κάτω σε κράτημα από τις 16 ίντσες, όμως καταφέρνει να προικίσει τα C με άψογο κράτημα, διατηρώντας ταυτόχρονα τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους που επιβάλλει η κατηγορία. Στα φρένα τώρα, το C 600 Sport και το C 600 GT μοιράζονται το ίδιο, ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα. Αυτό αποτελείται από δύο δίσκους των 270 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο, επίσης στα 270χλστ. πίσω. Τα σωληνάκια των φρένων είναι μεταλλικά, ενώ το προηγμένο, δικάναλο και ιδιαίτερα ελαφρύ στα 700 γραμμάρια ABS σύστημα 9M της Bosch ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό!
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr