Τιμή: 13.990 ευρώ
Κατανάλωση: 7,5 λίτρα / 100 χλμ.
Το RC8 είναι μια μοναδική περίπτωση μοτοσικλέτας. Το πρώτο superbike της αυστριακής εταιρείας έχει χαρακτήρα αγριεμένο και ιδιότροπο, ο οποίος προκύπτει από τις εξαιρετικές επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Ο V2 κινητήρας των 1.148 κ.εκ. αποδίδει 153 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 12,2 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι αποκρίσεις του σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεσες και ικανές να απογειώσουν το πορτοκαλί superbike. Παρά τον άγριο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, όμως, όλα είναι ελεγχόμενα, και η εμπιστοσύνη από πλαίσιο και αναρτήσεις, κορυφαία. Το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι της WP είναι πλήρες ρυθμίσεων και ικανό να αποτρέψει κάθε υποψία απώλειας της πρόσφυσης από το μπροστινό ελαστικό. Πλήρες ρυθμίσεων είναι το πίσω αμορτισέρ, επίσης της WP.
Το ίδιο κορυφαία είναι και τα ακτινικά φρένα της Brembo, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε δύναμη, δαμάζοντας και φέρνοντας σε στάση το θηρίο της KTM.
Και μιλάμε για την απλή έκδοση του RC8 και όχι για την πιο αγριεμένη R! H τελευταία είναι οπωσδήποτε πιο «βάρβαρη» χάρη στο μικρότερο βάρος και τις αυξημένες επιδόσεις.
Κινητήρας: 4T, V2 75ο, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.148
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 153/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,23/8.000
Βάρος (κιλά): 188
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr