Τιμή: 3.845 ευρώ
Κατανάλωση: 4,6 λίτρα / 100 χλμ.
Τo Wolf 250i δεν είναι απλά η πρώτη μοτοσικλέτα της SYM. Είναι μια μοτοσικλέτα καλοφτιαγμένη και προσεγμένη στις λεπτομέρειες, ικανή να τραβήξει πολλά βλέμματα πάνω της. Η εμφάνιση του Wolf είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά, με τα αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, την ευμεγέθη καρίνα, τους κυματιστούς δίσκους και την ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα να συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας.
Το μονοκύλινδρο μοτέρ που έχει αναλάβει την κίνηση του Wolf έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη SYM. Είναι υγρόψυκτο και τετραβάλβιδο και ο κύλινδρός του φέρει ειδική κεραμική επίστρωση για μείωση των εσωτερικών τριβών. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ η SYM το έχει εφοδιάσει και με αντικραδασμικό άξονα. Στην πράξη, οι επιταχύνσεις από στάση είναι δυνατές, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει με την τελική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω.
Μέσα στην πόλη, ο λύκος μετατρέπεται σε… αιλουροειδές και αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Ο κινητήρας είναι ζωντανός και το βάρος της μοτοσικλέτας δεν πρόκειται να προβληματίσει. Επιπλέον, η θέση οδήγησης και το τιμόνι θα διατηρήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο και θα του δώσουν καλό έλεγχο.
Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 25,7/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.500
Βάρος (κιλά): 163
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr