Τιμή: 16.150 ευρώ
Κατανάλωση: 6,4 λίτρα / 100 χλμ.
Το VFR 1200 DCT αποτελεί τον πρώτο εκπρόσωπο μιας νέας γενιάς μοτοσικλετών, αυτών που βασίζονται στη τεχνολογία για να κάνουν τη ζωή του αναβάτη τους καλύτερη, χωρίς, ωστόσο, να του στερήσουν την απαραίτητη απόλαυση.
Ισχυρό και γρήγορο, χάρη στον V4 κινητήρα των 1.237 κ.εκ., το VFR θα ταξιδέψει με μεγάλη άνεση και θα ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του στην εθνική και έξω από αυτή. Παράλληλα, όμως, θα αποδείξει ότι είναι ικανό να κινηθεί και σε περισσότερο πρακτικούς ρυθμούς. Αναμφίβολα, πάντως, το πιο ενδιαφέρον –αν όχι και το πιο σημαντικό- κομμάτι της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας είναι το DCT κιβώτιο. Ο αναβάτης λοιπόν, δεν έχει παρά να επιλέξει ποιο από τα δύο προγράμματα του ταιριάζει. Το πρόγραμμα «D» είναι για την καθημερινή χρήση και για πιο χαλαρή οδήγηση, με στόχο την καλύτερη οικονομία σε καύσιμο, ενώ για τη μέγιστη απόδοση δεν έχετε παρά να επιλέξετε το πρόγραμμα «S». Αν πάλι κάποιος θέλει να έχει το απόλυτο έλεγχο, ενδείκνυται να επιλέξει το πρόγραμμα «Μ» που παρέχει μια χειροκίνητη σειριακή λειτουργία 6 σχέσεων.
Κινητήρας 4Τ, V4, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1.237
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170,1/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 13,1/8.750
Βάρος (κιλά) 277
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr