Τιμή: 2.195 ευρώ
Κατανάλωση: 2,3 λίτρα / 100 χλμ.
Δεν είναι καθόλου τυχαία η προτίμηση που δείχνει η πλειοψηφία των αναβατών στο παπί της Honda. Εκτός από την πρακτικότητα και την αξιοπιστία, προσφέρει και εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση, μιας και είναι το οικονομικότερο στην κατηγορία!
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά.
Την ίδια φιλική προσέγγιση ακολουθεί και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Σαν σύνολο, τα φρένα είναι ικανά να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί, χωρίς να κινδυνεύσει ή να τρομάξει ο αναβάτης. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, είναι άνετες και πληροφορούν για κάθε ανωμαλία, χωρίς, όμως, να κοπανάνε στους ελληνικούς δρόμους. Η άνεση πάνω στο Innova ενισχύεται και από τη σωστή σέλα και την εργονομική θέση οδήγησης.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ένα παπί που θα προσφέρει πολλά στον αναβάτη του. Εκτός από το να παίζει τον αυτονόητο ρόλο του μεταφορικού μέσου από το ένα σημείο στο άλλο, το Innova συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι για ψηλούς ή μη αναβάτες, είναι ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα του, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια ακόμη κι ενός άπειρου αναβάτη, δίνοντάς του τον απόλυτο έλεγχο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124,8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,2/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/3.000
Βάρος (κιλά): 100,4
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr