net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πιο ροπάτο το μοτέρ του Maxsym!

Πιο εύστροφο αυτό του X10 που χρησιμοποιεί και μία σαφώς πιο άμεση μετάδοση.

Κινητήρες: Πολιτισμένοι και ισχυροί

Τα μοτέρ των Maxsym Και Χ10 θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε με ταχύτητα και ασφάλεια, όποιο ταξίδι και αν επιχειρήσετε. Πιο παραδοσιακό, από πλευράς κυβισμού, είναι το μοτέρ του Maxsym, αποδίδει 34,5 ίππους και 3,6 kgm ροπής στις 7.000 και 5.600 σ.α.λ. αντίστοιχα από 399,3 κ.εκ.. Αυτό του X10, αν και υπολείπεται σχεδόν κατά 70 κυβικά αποδίδει 33,3 ονομαστικούς ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 3,3 Kgm ροπής στις 6.250.

Στο δρόμο και παρά τη μικρή διαφορά στα χαρτιά υπέρ του Maxsym, το X10 αποδεικνύεται ταχύτερο στις επιταχύνσεις από στάση. Γι’ αυτό δεν ευθύνονται μόνο τα 23 κιλά βάρους που χωρίζουν τα δύο scooter, αλλά και η σαφώς πιο άμεση μετάδοση του X10 που συνδυάζεται με ένα εξίσου άμεσο ride by wire γκάζι. Το Maxsym επιταχύνει πιο ήπια μέχρι τα πρώτα 40 χλμ/ώρα, λόγω μακρύτερης μετάδοσης, ενώ από εκεί και πέρα υπολείπεται ελάχιστα σε επιτάχυνση. Θετική εντύπωση προκαλούν και οι δύο κινητήρες με την πολιτισμένη λειτουργία τους. Στο Χ10 μάλιστα, οι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν ολοκληρωτικά κάτι που συμβάλλει σε μία ανώτερου επιπέδου ποιότητα κύλισης. Στον τομέα της τελικής ταχύτητας έχουμε ισοπαλία, παρά τα +10 χλμ./ώρα στο κοντέρ του Maxsym, ενώ σε αυτόν της κατανάλωσης το Χ10 σημείωσε καλύτερες επιδόσεις, αφού χρειάστηκε ένα λίτρο λιγότερο για κάθε 100 χλμ.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ