Μία από τις πιο εντυπωσιακές γυμνές μοτοσικλέτες της αγοράς, με δύο δεκαετίες παράδοσης και όνομα ξακουστό στα πέρατα του κόσμου. Το 821 είναι μια μοτοσικλέτα που θυμίζει αλλά δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχο μοντέλο αφού καταφέρνει να είναι παντού καλύτερο και σε μερικά σημεία, όπως τα ηλεκτρονικά και ο κινητήρας, η διαφορά είναι απλά χαοτική. Για αυτό ακριβώς το λόγο προκαλεί ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή του βρίσκεται λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ σε σχέση με το 796. Προσιτό δεν το λες. Από την άλλη όμως αν αναλογιστεί κανείς όλα αυτά που παίρνει με ένα Monster τότε η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μοιάζει με ευκαιρία στην γκάμα της ιταλικής εταιρίας. 'Αντε καλοτάξιδο!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
821 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x67,5 |
Συμπίεση (:1) |
12,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
112/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9,1/7.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,7 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
205,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
232 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, μοτέρ φέρον τμήμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/60-17΄΄ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.154 |
Πλάτος
(χλστ.) |
867 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.480 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785-810 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr