Η KYMCO δεν έμεινε μόνο στις αισθητικές βελτιώσεις, αλλά προχώρησε σε ουσιαστική αναβάθμιση των scooter της. Η μεγάλη αλλαγή για το 2014 είναι το νέο πλαίσιο, που υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση. Μαζί με τη μετακόμιση της βενζίνης στο πάτωμα της ποδιάς, το «+» χαμήλωσε εντυπωσιακά το κέντρο βάρους του, εκτοξεύοντας την ίδια στιγμή την παροιμιώδη ευελιξία της απλής έκδοσης σε ακόμη ψηλότερα επίπεδα. Αδύναμος κρίκος εδώ είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Kenda, που όπως και στα περισσότερα scooter που φθάνουν στη χώρα μας αποδεικνύονται αρκετά σκληρά για τα κάκιστα, γλιστερά ελληνικά οδοστρώματα. Ένα ζευγάρι ευρωπαϊκά ελαστικά είναι το καλύτερο δώρο για το «+», ένα δώρο πραγματική επένδυση που θα δώσει την ευκαιρία σε πλαίσιο και αναρτήσεις να ξεδιπλώσουν όλες τους τις αρετές. Όπως έχει, στο στεγνό το κράτημα είναι αρκετά καλό, όμως στο βρεγμένο κακό οδόστρωμα χρειάζεται προσοχή από τον αναβάτη.
Οι αναρτήσεις προσφέρουν καλό κράτημα, ενώ ταυτόχρονα
απορροφούν ένα μεγάλο μέρος των ανωμαλιών, μην αφήνοντας τα σαμάρια στο δρόμο
να περάσουν ενοχλητικά κοπανήματα σε χέρια και μέση. Όσον αφορά στα φρένα, μεγαλύτερος
από της απλής έκδοσης είναι ο μπροστινός δίσκος, που βρίσκεται πλέον στα 260
χιλιοστά, προσφέροντας και βελτιωμένο φρενάρισμα. Αν κάποιος παραπονεθεί για τη
μονή δαγκάνα εμπρός, θα πρέπει να λάβει υπόψη του τη μικρή τελική του Agility, η οποία δεν χρειάζεται
απαραίτητα δεύτερο πιστόνι στη δαγκάνα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr