Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

Το νέο Diavel έχει υποστεί δομικές αλλαγές, αφού αποχωρίστηκε την κλασική λύση του χωροδικτυώματος. Πλέον διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο και μονόμπρατσο ψαλίδι, τα οποία σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα εξοικονόμησαν 13 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το Diavel 1260 S, σταματώντας τη ζυγαριά στα 236 γεμάτα κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών με ρύθμιση συμπίεσης και προφόρτισης ελατηρίου στο αριστερό και επαναφοράς στο δεξιό καλάμι, καθώς και μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό, πρόσθετο δοχείο υγρών. Η διαδρομή των τροχών είναι 120 χιλιοστά εμπρός και 145 χιλιοστά πίσω, δηλαδή κατά 15 χιλιοστά μεγαλύτερη απΆ ό,τι του Diavel 1260, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση.

Το σύστημα πέδησης έχει τη υπογραφή της Brembo,  με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Stylema και πλευστούς δίσκους 330 χιλιοστών μπροστά, και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 265 χιλιοστών πίσω. Οι τροχοί είναι ένα ακόμα σημείο που τονίζουν τη μοναδικότητα του Diavel. Είναι 17 ιντσών με 5-μπρατση σχεδίαση και διαμανταρισμένες λεπτομέρειες, με τα ελαστικά της Pirelli, Diablo Rosso III, να έρχονται σε διαστάσεις 120/70 μπροστά και το εντυπωσιακό 240/45 πίσω.
 

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!