Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Πίσω από την επιβλητική εμφάνιση του Diavel βρίσκεται μια φιλική προς το χρήστη μοτοσυκλέτα από όλες τις απόψεις. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον νέο κινητήρα και την παλέτα των ηλεκτρονικών που μετατρέπουν το Ιταλικό cruiser σε μια εύκολα διαχειρίσιμη αλλά πάντα υπολογίσιμη δύναμη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι αλλαγές στο πλαίσιο και το μειωμένο βάρος αποτελούν κοινές συνισταμένες στην εξίσωση της πρακτικότητας, της άνεσης αλλά και της σπορ διάθεσης. Το νέο Diavel ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, ενώ η ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα από το ρελαντί ευνοεί την κίνηση ακόμα και στο κέντρο της πόλης. Σε αυτές τι συνθήκες το Ιταλικό θηρίο θα συμπεριφερθεί εξευγενισμένα, με το μικρό κόψιμο του φαρδιού τιμονιού να μην αποτελεί τροχοπέδη μέσα στην κίνηση, καθώς το εξαιρετικό ζύγισμα και η ελαφριά αίσθηση «σβήνουν»  έντεχνα τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας κατασκευής σε σφιχτό περιβάλλον.

Όμως το Diavel γεννήθηκε για τον ανοιχτό δρόμο και ζει για να μπολιάζει κάθε σου κύτταρο με αδρεναλίνη σε βόλτες, ταξίδια και εκδρομές. Και ενώ μπορείς να καθίσεις αναπαυτικά στη σέλα του και να απολαύσεις την επιλεγμένη διαδρομή, την ίδια στιγμή ο εκρηκτικός V4 σε προκαλεί να τον πυροδοτήσεις όταν εσύ αποφασίσεις. Με το γκάζι ανοιχτό και για όσο ο αυχένας σου αντέχει, το θηρίο επιταχύνει διαρκώς χωρίς να κόβει ρυθμό με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών.

Μαζεύει χιλιόμετρα σαν «διαβολεμένο» και σταματάει μόνο όταν η βελόνα βουτήξει βαθιά στα κόκκινα της 6ης, ξεπερνώντας τα 270χλμ./ώρα. Μακρύ μεταξόνιο, 240αρι ελαστικό και 170 ίπποι αρκούν για να σπάσεις τα χρονόμετρα από στάση και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό και γεμάτο ρεζερβουάρ. Οι μετρήσεις είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων του νέου Diavel με 3,3 για το 0-100, 2,9 για το 60-120 και 5.7 για το 100-200, όμως η αίσθηση επιτάχυνσης που βιώνεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού δύσκολα μπορεί να αποτυπωθεί με ξερούς αριθμούς.

Σε μεικτή διαδρομή με στροφές, το Diavel μπορεί να οδηγηθεί σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κινείται σαν κυνηγός επικηρυγμένων που δεν θα διστάσει να γεμίσει τους καθρέπτες ακόμα και supersport μοντέλων. Είναι τέτοια η αίσθηση σιγουριάς που σου αποπνέει, που το ξύσιμο των μαρσπιέ γίνεται η αγαπημένη σου συνήθεια, αποτελώντας ταυτόχρονα το μόνο χαρακτηριστικό που μπορεί να σε επαναφέρει στην τάξη. Την κατάσταση ελέγχουν κάθε στιγμή και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, με διακριτική αλλά καίρια παρουσία.

Οι αναρτήσεις εξαλείφουν μαγικά τις ασφάλτινες ανωμαλίες και μεταφέρουν με ακρίβεια χιλιοστού το τι συμβαίνει κάτω από τους δύο τροχούς, την ώρα που το μακρύ μεταξόνιο και το φαρδύ πίσω ελαστικό, προσφέρουν απλόχερα σταθερότητα και πρόσφυση παντού και πάντα. Τα φρένα είναι πραγματικές άγκυρες και ανταποκρίνονται απόλυτα στο ρόλο που τους έχει ανατεθεί με μπόλικη δύναμη σε κάθε πάτημα της δεξιάς μανέτας, ενώ παραμένουν ακούραστα κάτω από έντονη και συνεχόμενη χρήση.
 

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!