Ο Μάνος Φιλίππου, ο άνθρωπος που μαζί με την ομάδα του βρίσκεται στο «τιμόνι» του motostop.gr, θέλησε πριν μερικά χρόνια να πουλήσει μια μοτοσικλέτα που είχε στην κατοχή του και να αγοράσει μια καινούργια. Σαν διαδικασία, όλοι ξέρουμε ότι είναι μια από τις πιο ευχάριστες και θα υπέθετε κανείς και εύκολες… είναι όμως; Όπως όλοι μας, έτσι και ο Μάνος, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα πακτωλό ατάκτως ειρημένων τεχνικών χαρακτηριστικών στα sites και στα έντυπα των εταιρειών. Ελλιπείς πληροφορίες και στοιχεία (ή μερικές φορές ακόμα και υπερπληροφόρηση) , χρήση διαφορετικών μετρικών συστημάτων και γενικά ένα… χάος που έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση όποιον ήθελε να διεξάγει μια έρευνα – σύγκριση ανάμεσα στα μοντέλα που τον ενδιαφέρουν. Τότε λοιπόν ο Μάνος, ως μηχανικός λογισμικού με δική του, ιδιωτική εταιρεία (BrainSoft Software), αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του προκειμένου να δημιουργήσει ένα «εργαλείο» το οποίο θα έκανε την αναζήτηση του πιο εύκολη. Αυτό λοιπόν και έγινε, με τον Μάνο να αντιλαμβάνεται άμεσα την χρησιμότητα του δημιουργήματος του και σε άλλους μοτοσικλετιστές. Κάπως έτσι, ξεκίνησε το 2013 η κατασκευή του motostop.gr και μέχρι το 2015 ολοκληρώθηκε η βάση του, η οποία συνέχεια εμπλουτίζεται με νέες πληροφορίες και λειτουργίες.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr