Παρότι το δικύλινδρο Honda CB350 δεν υπήρξε ποτέ τόσο δημοφιλές και ήταν πάντα στη σκιά των μεγαλύτερων τετρακύλινδρων αδελφών του, δεν παύει να είναι μια πολύ καλή βάση για κάθε είδους μετατροπές. Αυτός ήταν και ο λόγος που ο ιδιοκτήτης του επέλεξε το συγκεκριμένο μοντέλο για να το μετατρέψει σε στυλ scrambler, μια κατηγορία η οποία κερδίζει ολοένα και περισσότερους φίλους των customizing μοτοσυκλετών.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, για να ολοκληρωθεί αυτή η μετατροπή χρειάστηκαν σχεδόν 2 έτη. Σκοπός ήταν να δείχνει πιο χαμηλό και μακρύ από το εργοστασιακό. Έτσι κάποια από τα μέρη της μοτοσυκλέτας κατασκευάστηκαν για αυτό το σκοπό σε μηχανουργείο, κάτι που είναι σύνηθες σε τέτοιου είδους μετατροπές.
Φυσικά σε μια τέτοια αλλαγή δεν θα είχαν θέση τα εργοστασιακά ελαστικά και οι αρχικές ζάντες της μοτοσυκλέτας. Κατά συνέπειαν αντικαταστάθηκαν και αυτά σε μια προσπάθεια για φαρδύτερη εμφάνιση. Πλέον δεν χρειάζεται να είσαι παρατηρητικός για να καταλάβεις πόσο διαφέρει αυτό το μοντέλο από ένα εργοστασιακό CB350.
Tα περισσότερα από τα ανταλλακτικά, που έχουν τοποθετηθεί είναι καινούρια, και παρόλο που ο ιδιοκτήτης δυσκολεύτηκε αρκετά στο να καταφέρει να τα συνδυάσει, πιστεύουμε ότι τελικά οι κόποι του ανταμείφθηκαν.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr