Οι αλλαγές στο KX250F αφορούν το πίσω αμορτισέρ και την προσθήκη κάποιων νέων εξαρτημάτων στο πιρούνι. Ο κινητήρας και το σύστημα ψεκασμού καυσίμου έχουν, επίσης, αναβαθμιστεί. Η Kawasaki επικεντρώνεται στην άμεση επιτάχυνση από τη στιγμή της εκκίνησης με καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, έτσι ώστε η βελτιωμένη καμπύλη ισχύος να έχει ως αποτέλεσμα ομαλότερη πορεία μέχρι τις υψηλές στροφές.
Η τροφοδοσία καυσίμου έχει τροποποιηθεί με νέες ρυθμίσεις ψεκασμού. Η πίεση της αντλίας έχει, επίσης, αυξηθεί και η γωνία που έχουν τοποθετηθεί τα μπεκ του ψεκασμού, είναι διαφορετική. Παράλληλα, η Kawasaki έχει σημειώσει πρόοδο κι έχει καταφέρει, το νέο KX250F να έχει βελτιωμένη ροπή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η οποία συνδυάζεται με χαμηλότερη αναλογία συμπίεσης 13: 4: 1.
Η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πότε θα είναι διαθέσιμη η μοτοσυκλέτα κι αν θα υπάρξουν αλλαγές στην τιμολόγησή της. Επιπλέον, δεν υπάρχει ενημέρωση και για το πόσο έχουν αυξηθεί η ισχύς και η ροπή.