Μονοκύλινδρα τετράχρονα σύνολα, με 2ΕΕΚ & 4 βαλβίδες
έκαστο, και με ψεκασμό. Με υψηλή συμπίεση, 11.3 για το Kawasaki και 11.5 για το ΚΤΜ.
Επίσημες ιπποδυνάμεις, σχεδόν παραπλήσιες, στους 27,6 hp / 9.700 σαλ. για το Kawasaki, και στους 25,5 hp / 10.000 σαλ. για το ΚΤΜ. Επίσημα νούμερα ροπής, 2,3 Kgm / 8.200 για το Kawasaki, και 1,99 Kgm /8.000 για το ΚΤΜ. Στην πράξη, το Kawasaki δείχνει δυνατότερο
παντού, ενώ το κοντά γραναζωμένο ΚΤΜ διαθέτει πολύ μικρή τελική, που
περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα με κόφτη. Αντίθετα, το Kawasaki συνεχίζει για περίπου...
τριάντα χιλιόμετρα ακόμα, με τελική 163 χλμ/ώρα! Η δύναμη φαίνεται και με πρώτη
ταχύτητα, όπου το ΚΤΜ θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθεί σούζα, με το Kawasaki να σηκώνεται εύκολα και
να παραμένει όρθιο με την ίδια ευκολία. Τέλος, εκεί που πραγματικά γίνεται η
διαφορά είναι στις εξόδους των στροφών σε ανοιχτές διαδρομές, όπου όταν το ΚΤΜ
τελειώνει, το Kawasaki βγαίνει δυνατά. Σε κλειστές διαδρομές, ή πίστες καρτ, η
διαφορά μεταξύ των 2 είναι πιο μικρή, όμως και πάλι ο αναβάτης του ΚΤΜ πρέπει
να αλλάζει πολύ συχνότερα ταχύτητες, αφού δεν έχει τη ροπή και τη δύναμη του Kawasaki για να έχει την
πολυτέλεια να φερθεί... τεμπέλικα με το κιβώτιο.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr