Όταν βγήκε από την γραμμή παραγωγής της Victory Motorcycles το 2002 αυτή η V92 είχε την ατυχία να χριστεί μουλάρι δοκιμών στις εγκαταστάσεις R&D της Polaris στις ΗΠΑ. Κάπως έτσι πέρασε τις επόμενες χιλιάδες ώρες της ζωής της υποβαλλόμενη σε ένα σωρό δοκιμασίες, όπως λ.χ. αμέτρητες ώρες σε μια πλατφόρμα που με συνεχείς δονήσεις δοκιμάζει την αντοχή αναρτήσεων. Στη συνέχεια πήρε προαγωγή σε μοντέλο εκπαίδευσης μηχανικών και ο κινητήρας της πρέπει να λύθηκε χιλιάδες φορές από μαθητευόμενους.
Το ταξίδι της έδειχνε να ολοκληρώνεται το 2011, μετά από χρήση που εκτιμάται πως ισοδυναμεί με περίπου 300.000 χιλιόμετρα μιας φυσιολογικά χρησιμοποιημένης μοτοσικλέτας, όταν μετακόμισε στο Ice Hotel στη Σουηδία. Θέλοντας να γιορτάσουν την αγορά 15 καινούργιων μοτοσικλετών από τη Victory, οι Σουηδοί πήραν μαζί και τη συγκεκριμένη ταλαίπωρη V92, την βύθισαν σε νερό και την άφησαν να παγώσει με σκοπό να την κάνουν έκθεμα στους τοίχους του ξενοδοχείου, όπερ και εγένετο.
Τέσσερα χρόνια αργότερα αποφασίστηκε πως είχε έρθει η ώρα για μια αλλαγή στη διακόσμηση κι έτσι η παγωμένη Victory βγήκε από τον πάγο και αφέθηκε να ξεπαγώσει. Η είδηση τράβηξε το ενδιαφέρον του συνεργείου Stonetown Custom Shop, οι οποίοι ανέλαβαν να ξαναφέρουν τη μοτοσικλέτα στη ζωή, παρέα με τον Niklas Frisk της Victory Motorcycles. Το πιο εντυπωσιακό λοιπόν έχει να κάνει με την επισκευή της V92: Χρειάστηκε μόλις μια ώρα δουλειάς και τα μόνα που απαίτησαν αλλαγή ήταν το λάδι, η βενζίνη και η μπαταρία. Όλα τα υπόλοιπα μέρη της μοτοσικλέτας λειτούργησαν κανονικότατα, ακόμη και τα μπουζί που ήταν τέσσερα χρόνια παγωμένα!
Δείτε τη διαδικασία της ανάνηψης στον πάγκο του συνεργείου από το σχετικό βίντεο.
Το άμεσο μέλλον της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας δε μας είναι γνωστό, αλλά μετά από τα όσα έχει περάσει επί 13 συναπτά έτη μάλλον της αξίζει πλέον ένας κανονικός ιδιοκτήτης και μερικά χιλιόμετρα σαν αυτά για τα οποία σχεδιάστηκε, στον ανοικτό δρόμο.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr