net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μετά την αγορά, ξεκινά να χτίζεται και μια σχέση εμπιστοσύνης, μεταξύ αναβάτη και αντιπροσωπείας.

Πάντα στην αιχμή

Η Piaggio δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση (After Sales) και αυτό καθίσταται εξαρχής προφανές. Μια απλή επίσκεψη σε οποιαδήποτε προϊοντική ιστοσελίδα του Ομίλου αρκεί. 
Η πληροφορία που συναντά κανείς στον κυβερνοχώρο της Piaggio ξεπερνά τα τυπικώς συνηθισμένα, φτάνοντας σε τέτοιο επίπεδο λεπτομέρειας ώστε να διατίθενται ελεύθερα για όλους μέχρι και πίνακες µε τον απαιτούμενο χρόνο για τη συντήρηση κάθε ενός μοντέλου – κάτι που δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε ιστοσελίδα άλλης εταιρείας.

Στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας EICMA 2011 στο Μιλάνο ο Όμιλος Piaggio προχώρησε σε μια εξαιρετικά σημαντική παρουσίαση, ανακοινώνοντάς µας την απόλυτη αναβάθμιση των μετά την πώληση υπηρεσιών του µε το πρόγραµµα “Prime Service”. 
Θεωρώντας πως η συνεργασία µε τον πελάτη δεν ολοκληρώνεται µε την πώληση ενός σκούτερ ή μιας μοτοσυκλέτας, στην ουσία αρχίζει στο σημείο εκείνο να οικοδομείται µία σχέση εμπιστοσύνης.

Αυτό το πρόγραµµα πιστοποίησης ενσωματώνει ένα σύνολο πλεονεκτημάτων και μοναδικών υπηρεσιών, μετά την πώληση στον πελάτη, που έρχεται να επιβεβαιώσει αξίες χαρακτηριστικές των προδιαγραφών των Εξουσιοδοτημένων Σημείων Τεχνικής Εξυπηρέτησης του Ομίλου Piaggio: Ασφάλεια, Ποιότητα, Αξιοπιστία και Σεβασμός στο περιβάλλον.

Όλοι οι μηχανικοί έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση σχεδιασμένη να εξασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εργασίες συντήρησης και επισκευής του οχήματος, ενώ τα προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται εξασφαλίζουν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές του κατασκευαστή.  
Όλες οι εργασίες συντήρησης και επισκευής γίνονται χρησιμοποιώντας µόνο Αυθεντικά Ανταλλακτικά και Αξεσουάρ, τα οποία έχουν σχεδιαστεί και δοκιμαστεί από τους μηχανικούς του Ομίλου Piaggio και εξασφαλίζουν τη διατήρηση της ασφάλειας του οχήματος.

Η Piaggio Hellas φροντίζει για τη συνεχή υποστήριξη και ανάπτυξη της τεχνικής ικανότητας και κατάρτισης των συνεργατών της, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας ένα εντατικό πρόγραµµα τεχνικής εκπαίδευσης. 
Στις εγκαταστάσεις της λειτουργεί σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο για όλους τους μηχανικούς και προϊστάμενους των εξουσιοδοτημένων συνεργείων του δικτύου της. 
Εκεί παρουσιάζονται και εκπαιδεύονται θεωρητικά αλλά και πρακτικά όλοι οι μηχανικοί για τις βασικές διαδικασίες του συνεργείου, τα νέα μοντέλα, καθώς και τα νέα καινοτόμα λειτουργικά συστήματα που φέρουν τα οχήματα του Ομίλου Piaggio.

Υπάρχει ολοκληρωμένο πρόγραµµα εκπαίδευσης ακόμα και για τους νεοπροσληφθέντες μηχανικούς του δικτύου. Ο αριθμός των τεχνικών ενοτήτων που καλύπτονται, ανέρχεται σε 11 µε 12 ετησίως. Οι συνεχείς εκπαιδεύσεις καταγράφονται σε ένα σύστημα πιστοποίησης.

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ